استخر بادی بزرگ دو لایه طرح 54005

bestway 54005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,540,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ دو لایه طرح 54005 یکی از بهترین گزینه ها برای بزرگسالان و هم چنین کودکان علاقه مند به بازی های آبی دسته جمعی می باشد. این استخر بادی طراحی مستطیلی شکلی داشته و دیواره آن به صورت دولایه ساخته شده است. به این صورت که دیواره دارای دو دریچه باد می باشد که هر یک به صورت مجزا باد می شوند. ارتفاع دیواره نسبتا کوتاه است تا کودک بتواند به راحتی به داخل استخر رفته و هم چنین خاطر والدین از بابت ایمنی کودک آسوده باشد. این دیواره به رنگ آبی بوده و به صورت پهن طراحی شده است تا انعطاف لازم را در زمان بازی های کودکان داشته باشد و هم چنین کودک بتواند به راحتی به دیواره این محصول تکیه داده و در صورت برخورد نیز، دچار آسیب نشود. لبه این دیواره نیز به رنگ سفید است.

استخر بادی بزرگ دو متری بست وی

این محصول دارای طولی برابر با دو متر بوده و عرض آن نیز یک و نیم متر است. به این ترتیب علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز می توانند در این محصول بازی کنند. این استخر برای تفریحات خانوادگی نیز مناسب است و با کیفیت بسیار بالا، برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است. این استخر بادی با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی شود و می توان به راحتی آن را در فضاهای باز مورد استفاده قرار داد. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکرده و از پریدن کودکان در دیواره استخر جلوگیری کنید. این محصول را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید زیرا ممکن است به اشیای تیز برخورد کند. با توجه به وزن ناچیز این استخر بادی به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. برای تهیه این محصول بی نظیر با مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 450 لیتر
طول 201 سانتی متر
عرض 150 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 ساختار دو طبقه ای
مناسب سنین کودک و نوجوان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...