استخر بادی بست وی شاین دار آبی

bestway 52489

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,870,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بست وی شاین دار آبی از جدیدترین استخر های بادی کودک است که به تازگی وارد بازار شده و توسط شرکت بزرگ بست وی تولید شده است. این استخر بادی جذاب فرمی مشابه یک صدف داشته و به رنگ آبی طراحی شده است. دیواره استخر بادی پهن می باشد و لبه دیوار نیز به رنگ سفید است. نکته جذاب و زیبا در طراحی این استخر بادی بهره گیری از طراحی شاین دار است که این استخر بادی را به یک صدف درخشان و جذاب تبدیل می کند که از دیدن آن شگفت زده می شوید.

استخر بادی شاین دار آبی بست وی

این محصول با برخورداری از دیواره پهن ایمنی کودک را به خوبی حفظ کرده و با برخورد کودک، انعطاف مناسبی نشان می دهد. به این ترتیب می توان به راحتی از آن استفاده کرد و با خاطر آسوده کودک را در استخر بادی قرار داد. این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و از بدنه ای از جنس پی وی سی درست شده است. این نوع از بدنه دارای ضخامت مناسبی بوده و هم چنین انعطاف خوبی دارد. به این ترتیب در برابر ضربه و فشار های ناشی از بازی های کودکان استقامت خوبی داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. البته باید مراقب بود تا کودکان اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنند و بر روی بدنه استخر بادی پرش نکنند. هم چنین پس از راه اندازی و باد زدن استخر بادی مانع از کشیدن استخر بادی بر روی زمین شوید. در این صورت استخر بادی طول عمر زیادی داشته و تا سال ها قابل استفاده خواهد بود.

برای خرید استخر بادی بست وی شاین دار آبی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
 طول150 سانتی متر
 عرض128 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویهپی وی سی وینیل
 جنس بخش کناریوینیل شاین دار
 جنس کفوینیل چند لایه
 پمپ باد-
ظرفیت آب230 لیتر
وزن1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب از کف
دیواره محکم و ضخیم
دارای دریچه های متعدد برای باد شدن
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...