استخر بادی توپ کودک بست وی

52183

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی توپ کودک بست وی یکی دیگر از شیک ترین و در عین حال جذاب ترین تولیدات کارخانه بست وی در زمینه استخر های بادی کودک بوده که قابل استفاده به صورت استخر توپ و استخر آبی می باشد. بدنه اصلی این محصول از باداوم ترین نوع پی وی سی طراحی شده که موجب می شود برای استفاده در فضای باز نیز توصیه شود. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی نظیر قرار داشتن در معرض تابش نور مستقیم خورشید و یا دماهای مختلف آب موجب بروز افت کیفیت در بدنه این محصول نخواهد شد. در داخل بسته بندی این استخر بادی کودک تعداد 50 عدد توپ بادی رنگی بدون پلیسه وجود داشته تا کودک بتواند به راحتی به بازی بپردازد.

محصولاتی نظیر استخر بادی که برای استفاده رده سنی کودک طراحی و تولید شده نیاز به ظاهری فانتزی و رنگی داشته تا مورد استقبال این گروه سنی واقع گردد. با در نظر گرفتن این نکته بوده که ظاهر این استخر بادی دقیقا مشابه یک هلیکوپتر بادی بزرگ با رنگبندی شاد طراحی شده که در بخش کناری دریچه هایی جهت تردد ساده کودک به بخش مخزن تعبیه شده است. وزن بدنه این استخر بادی تنها 1.5 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده و در عین حال در زمانی کوتاه راه اندازی خواهد شد. با در نظر گرفتن این موارد بوده که این استخر بادی را می توانید در زمان سفر نیز به همراه ببرید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی توپ کودک بست وی و یا سایر نمونه های استخر بادی برای فرزند خود را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.استخر بادی توپ کودک بست وی

 نوع خانگی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 ارتفاع 68 سانتی متر
سازنده بست وی
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ----------
 وزن 1.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
به همراه 50 عدد توپ بدون پلیسه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...