استخر بادی خانوادگی اینتکس مدل سایبان دار 57186

intex 57186

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,880,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی اینتکس مدل سایبان دار 57186 یکی دیگر از محصولات خانوادگی اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در دسترس شما قرار دارد و در فروشگاه تخصصی استخر های بادی اینتکس به فروش می رسد. این استخر بادی ساختاری جالب و بسیار مقاوم داشته و از دیواره ای ضخیم و با استحکام بالا برخوردار است. این محصول دارای ابعادی بزرگ بوده که برای استفاده گروهی مناسب می باشد. استخر بادی فوق توسط شرکت اینتکس طراحی و ساخته شده است و به همین دلیل بالاترین کیفیت را دارا می باشد.

استخر بادی سایبان دار خانوادگی اینتکس

از دیگر ویژگی های این استخر بادی برخورداری از سایبان بادی در بالای استخر است به طوری که افراد با پوست های حساس می توانند در زیر سایبان نشسته تا از سوختن پوست جلوگیری شود. این محصول دارای یک نشیمنگاه در ابتدای استخر نیز می باشد که نرم و منعطف بوده و برای استفاده مناسب است. استخر بادی را می توانید به راحتی حمل و جابه جا کنید. زیرا این استخر بادی در حالت بسته بندی فضای کمی را نیاز دارد و در مسافرت ها نیز می توانید آن را به همراه خود ببرید. این محصول وزن کمی دارد و به راحتی جابه جا می شود. برای استفاده از این استخر بادی نیازمند یک پمپ باد اینتکس خواهید بود که انواع مختلف آن را می توانید به راحتی از طریق سایت پول اینتکس خریداری کنید. پس از استفاده می توانید این استخر بادی را تخلیه کرده تا مجدد به حالت اول بازگردد. 

برای خرید استخر بادی خانوادگی اینتکس مدل سایبان دار 57186 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، محصول فوق را خریداری کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوعتفریحی
ظرفیت 530 لیتر
طول 229 سانتی متر
عرض 191 سانتی متر
ارتفاع 135 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
دارای تکیه گاه و نشیمنگاه بادی
همراه با جالیوانی بادی
قابلیت جداشدن سایه بان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...