استخر بادی خانودگی طرح لوبیایی 54117

bestway 54117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,630,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

از انواع استخر های بادی پرکاربرد، می توان به استخر های بادی با طراحی های ساده و ابعاد بزرگ اشاره کرد که بهترین گزینه برای استفاده خانواده ها و افراد علاقه مند به تفریحات آبی گروهی می باشد. یکی از جدیدترین انواع این استخر های بادی، استخر بادی خانودگی طرح لوبیایی 54117 است که توسط شرکت بست وی طراحی و تولید شده و در سایت پول اینتکس در دسترس شما قرار دارد. این استخر بادی به صورت لوبیایی طراحی شده است و دارای دیواره ای دو لایه می باشد. دیواره این استخر زیبا از دو لایه متصل به هم تشکیل شده است که هر یک دریچه باد مجزا داشته و به صورت جداگانه باد می شوند. این استخر بادی را می توانید به راحتی حمل و جابه جا کنید. زیرا در حالت بسته بندی فضای بسیار کمی را اشغال کرده و هم چنین وزن کمی دارد. دیواره این محصول پهن بوده تا افراد بتوانند به راحتی به دیواره تکیه بدهند بدون اینکه استخر بادی واژگون شود.

استخر بادی خانودگی طرح لوبیایی بست وی

این دیواره در صورت برخورد افراد نیز انعطاف زیادی از خود نشان می دهد تا فرد دچار آسیب نشود. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای باز راه اندازی نمایید. زیرا مانند سایر محصولات شرکت بست وی از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و طول عمر زیادی دارد. با قرار گیری این محصول در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نشده و در برابر عوامل خارجی مانند ضربه و فشار مقاومت زیادی دارد. این استخر بادی برای استفاده کودکان نیز مناسب است زیرا ارتفاع دیواره استاندارد می باشد و کودکان نیز با ایمنی کامل می توانند به همراه بزرگسالان از این استخر بادی بی نظیر استفاده نمایند. برای خرید استخر بادی خانودگی طرح لوبیایی 54117 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه لوازم بادی، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

 نوعخانگی
ظرفيت 544 ليتر
طول 262 سانتی متر
عرض 157 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات
جنس کف PVC دولايه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی : 3.5 کيلوگرم
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...