استخر بادی سایبان دار بست وی جدید

52192

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
870,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایبان دار بست وی جدید یکی دیگر از باکیفیت ترین استخر بادی برای رده سنی کودک بوده که در کارخانه بست وی با بدنه ای باکیفیت و مقاوم و طراحی ظاهری فانتزی و شاد طراحی و روانه بازار شده است. این استخر بادی طراحی بدنه ای مربع شکل داشته که دیواره آن از دو لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها با استفاده از یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی و یا تخلیه شده تا این نوع طراحی بدنه تاثیر بسزایی در طول عمر محصول داشته باشد. این استخر بادی کودک مجهز به یک سایبان بادی با ساختار پرتابل بوده که می توانید در صورت نیاز آن را به بدنه متصل کرده و یا صرفا از مخزن اصلی استخر بادی استفاده کنید. استفاده از این سایبان بادی به دلیل جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به پوست کودک از فرزند شما در زمان بازی در فضای باز حفاظت خواهد کرد.

استخر بادی سایبان دار بست وی جدید


یکی از پارامتر های مهم در زمان انتخاب و خرید استخر بادی توجه به جنس بدنه آن بوده که موجب افزایش طول عمر محصول خواهد شد. در همین راستا بیان می کنیم بدنه اصلی استخر بادی سایبان دار بست وی جدید از باکیفیت ترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید شده که سازگار با تمامی شرایط اب و هوایی بوده و در اثر استفاده و راه اندازی و جمع اورسی مکرر دچار افت کیفیت نمی شود. طراحی ظاهری محصولاتی که مصرف کننده کودک داشته نیاز به ساختار فانتزی با رنگبندی شاد داشته تا مورد استقبال این رده سنی از مصرف کنندگان واقع شود. بدنه اصلی این استخر بادی نیز رنگبندی مهیج و شادی داشته و بر روی آن تصاویری از موجودات دریایی نظیر ماهی به چشم می خورد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی سایبان دار بست وی جدید را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوع مربعی سایه بان دار
 طول 147 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 ظرفیت 295 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 جنس کف وینیل
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت دو لایه ای
 دارای سایه بان بادی مجزا
 وزن: 4 کیلوگرم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...