استخر بادی سایز بزرگ صورتی

intex 58487

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
3,090,000
2,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایز بزرگ صورتی محصولی برای استفاده تمامی رده های سنی است که می تواند موجب تفریحات آبی کودکان به همراه بزرگسالان شود. این استخر بادی بدنه ای بزرگ و جادار دارد که بهترین لحظات در آن رخ می دهد. ساختار بدنه به شکل مستطیل است و دیواره های شفاف و صورتی آن را احاطه کرده اند. در این صورت می توان از زیبایی ظاهری محصول نیز بهره مند شد و توانست بهترین اوقات را کسب کرد. از این محصول در فضای باز استفاده می شود. چرا که ابعاد آن بزرگ و جادار است و برای تفریحات مهیج آبی ساخته شده است همچنین دارای گنجایش بالا می باشد تا افراد بتوانند آب آن را از طریق شلنگ آب تامین کنند. در فصل تابستان که اوقات فراغت بیش تر می باشد و افراد به دلیل خوب بودن آب و هوا برای تفریحات آبی به سمت داشتن این نوع تفریحات کشیده می شوند می توانند استخر بادی مد نظر را خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند و بتوانند ساعات خوشی را از آن به دست آورند که به همراه اعضای خانواده خود می باشد. 

این ساختار دارای سه لایه می باشد که به صورت خمیده و بادی بر روی هم قرار گرفته اند و ساختاری مستحکم و مقاوم را تشکیل داده اند. به همین خاطر می توان به این استخر بادی استخر لایه ای نیز نسبت داد و آن را مورد خریداری قرار داد. به جهت راه اندازی استخر بادی نیز هر لایه به صورت مجزا دارای دریچه ورود باد می باشد که می تواند به پمپ باد متصل شود و در نهایت تولید باد آغاز گردد. از این رو هر کدام از قسمت های تشکیل دهنده استخر بادی به راحتی راه اندازی می شود و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. چنانچه تمایل به خرید استخر بادی سایز بزرگ صورتی دارید و موقعیت مراجعه حضوری ندارید می توانید از طریق سایت فروشگاه پول اینتکس سفارش خود را ثبت نمایید.

 نوعخانگی
ظرفیت 995 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل  -
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...