استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دریا 56143

intex 56143

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دریا 56143 یکی از جذاب ترین استخر های بادی موجود در سایت سنتر اینتکس است که با فراهم کردن فضایی زیبا و خاص برای بازی های کودکان، به یکی از محصولات پرفروش و محبوب کودکان تبدیل شده است. این محصول دارای ابعادی بزرگ بوده که برای استفاده در فضاهای باز مانند حیاط ویلا و باغ مناسب است. محصول فوق از دو عدد استخر گرد به صورت چسبیده به هم تشکیل شده است که در میان آن دارای یک سرسره بادی قرار دارد که جذابیت و هیجان زیادی به بازی بچه ها می بخشد و فضایی مناسب برای بازی گروهی کودکان فراهم می کند. 

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس

کودکان با سنین کمتر نیز به راحتی می توانند در این استخر بادی بازی کنند. زیرا دیواره استخر بادی کوتاه بوده و به همین دلیل ایمنی کودک در حین بازی تأمین می شود. هم چنین این دیواره به صورت پهن طراحی شده است که انعطاف زیادی نشان داده و در صورت برخورد کودکان نیز به آن ها آسیبی وارد نمی شود. این محصول با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، تا سال ها قابل استفاده بوده و در برابر آسیب تا حد زیادی مقاوم می باشد. بدنه این استخر بادی با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار آسیب نشده و می توانید به راحتی از آن به صورت طولانی مدت در برابر آفتاب استفاده نمایید. این محصول دارای وزن کمی در حالت تخلیه است و حجم کمی را اشغال می کند. به همین دلیل در زمان تخلیه به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا کرد.

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح دریا 56143 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت و به صورت کاملا اورجینال از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است.

 نوعتفریحی
ظرفیت آب206 لیتر
طول310 سانتی متر
عرض193 سانتی متر
ارتفاع71 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهطرح دار
وزن بسته بندی
6.6 کیلوگرم
تحمل وزن سرسره81 کیلوگرم
برنداینتکس
رده سنیبالای دو سال
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل با طرح ماهی و دریا
دارای سرسره بادی
دارای اسباب بازی های بادی سرخود
دارای آبپاش در قسمت ورودی استخر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...