استخر بادی سرسره دار جزیره موسیقی 53117

53117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,540,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار جزیره موسیقی 53117 یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر بادی برای رده سنی کودک بوده که با در نظر گرفتن ساختار بدنه ای که داشته در گروه پارک های آبی کودک قرار می گیرد. ساختار اصلی بدنه این استخر بادی سرسره دار 2022 از دو مخزن با ابعادی متفاوت تشکیل شده که توسط یک سرسره بادی سرخود به یکدیگر وصل می شوند. در بخش سرسره بادی سرخود محصول نیز در دروازه بادی تعبیه شده که آبپاش بادی سرخود محصول نیز بوده و در اثر اتصال به شلنگ آب راه اندازی خواهد شد. دنیای موسیقی و خوانندگی برای رده سنی کودک همواره از جذابیت بالایی برخوردار بوده به همین دلیل بوده که در پروسه طراحی و تولید استخر بادی سرسره دار جزیره موسیقی 53117 از ساختاری کاملا همخوانی داشته با دنیای موسیقی با یک میکروفون بادی مجزا استفاده شده است. 

استخر بادی سرسره دار جزیره موسیقی bestway 53117 ارزان | استخر اینتکساین استخر بادی کودک بدنه ای تولید شده از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل داشته که موجب می شود بتوانید محصول را در تمامی محیط های باز و یا سرپوشیده راه اندازی کرده تا کودک لذت ببرد. چرا که دماهای مختلف آب ، شرایط جوی مختلف و همچنین قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید موجب افت کیفیت در بدنه این محصول نخواهد شد. تحمل وزن این استخر بادی در بخش سرسره بادی سرخود تنها 45 کیلوگرم بوده که برای حفظ استحکام بدنه و طول عمر بالای محصول لازم بوده وزنی بیش از این مقدار به بدنه وارد نسازید. اگر قصد خرید استخر بادی سرسره دار جزیره موسیقی 53117 را دارید محصول را از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا از شماره های درج شده در سایت پول اینتکس استفاده نمایید.

فروش استخر بادی سرسره دار جزیره موسیقی bestway 53117 | پول اینتکس

 نوعپارک آبی
ظرفیت آب مخزن کوچک114 لیتر
طول295 سانتی متر
عرض190 سانتی متر
ارتفاع137 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظرفیت آب مخزن بزرگ235 لیتر
کف بادشو
پمپ
 نوع پمپ-
تحمل وزن بدنه 45 کیلوگرم
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل
دارای سرسره سرخود
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
وزن: 5.9 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...