استخر بادی سرسره دار طرح دایناسور کوچک 57166

intex 57166

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار طرح دایناسور کوچک 57166 محیطی بی نظیر با بدنه با کیفیت می باشد که برای استفاده عده زیادی از کودکان ساخته شده است و می تواند برای آن ها لذت بخش باشد. استخر بادی مد نظر ایجاد یک پارک بادی می کند که کودکان در داخل آن از شرایط دلخواه برخوردار می باشند و توانایی داشتن تفریحات مهیج آبی را دارند. در نتیجه می توانند در طول عمر بالا این محصول را داشته باشند و در فضای باز به بهره برداری از آن اقدام نمایند. استخر بادی دارای بخش های مختلف است که همگی برای سرگرم کردن کودکان ساخته شده است و در نتیجه می تواند اوقات خوشی را رقم بزند. استخر بادی مد نظر دارای عروسک بادی می باشد که در ساختار محصول قرار دارد و در نتیجه می تواند برای کودکان سرگرم کننده باشد. همچنین دارای آبپاش بادی و سرخود نیز است که از آب داخل استخر تغذیه می کند و می تواند تفریحات آبی و مهیج را فراهم سازد. با این وجود است که شرایط برای داشتن این محصول مهیا است تا در طولانی مدت بتوان از داشتن آن لذت برد و کودکان را نیز راضی و خشنود نمود.

استخر بادی سرسره دار طرح دایناسور

استخر بادی در ساختار خود سرسره بادی نیز دارد که کمک به ایجاد جنب و جوش و بازی های مهیج برای کودکان می کند. در نتیجه می توان با خیالی آسوده کودکان را در موقعیت این چنینی قرار داد تا تفریحات مهیج آبی را کسب کرد و برای کودکان شادی و نشاط را رقم زد. استخر بادی بستری ایمن و استاندارد است که از بدنه ضد حساسیت تشکیل شده است تا کودکان با تفریح در داخل آن دچار مشکل نشوند و بتوانند لحظات خوشی را تجربه کنند. از آن جایی که بدنه از جنس وینیل تشکیل شده است می توان به کیفیت و طول عمر آن اطمینان داشت. هر یک از علاقه مندان به داشتن استخر بادی سرسره دار طرح دایناسور کوچک 57166 قادر به خرید محصول از فروشگاه پول اینتکس می باشند.

استخر بادی سرسره دار مینی دینو

نوعخانگی
ظرفیت داخل بدنه 143 لیتر
طول 191 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 58 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای عروسک های بادی سرخود
دارای آبپاش متصل به بدنه
مناسب سنین کودکان و خردسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...