استخر بادی سرسره دار و آبپاش دار طرح آتشفشان 53069

bestway 53069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار و آبپاش دار طرح آتشفشان 53069 یکی از جذاب ترین محصولاتی است که می توان برای کودکان تهیه کرد تا یک روز به یادماندنی و بسیار شاد در کنار یکدیگر داشته باشند. این استخر بادی به صورت پارک آبی طراحی شده است و امکانات جذابی دارد که هر کودکی به راحتی جذب آن شده و کودکان ساعت ها در آن مشغول به بازی می شوند. این استخر بادی دارای دیواره ای یک تکه است که پهن بوده و ارتفاع کمی دارد. به این ترتیب کودک در صورت افتادن در داخل استخر، به داخل آب فرو نرفته و ایمنی او حفظ می شود. در قسمتی از این دیواره یک سرسره بادی تعبیه شده است که دارای خطوط فرو رفته و موازی بوده که سُر خوردن کودک را آسان می کند. کودک پس از سُر خوردن از آن، به داخل آب می اُفتد.

استخر بادی سرسره دار و آبپاش دار طرح آتشفشان بست وی

در بخش دیگری از دیواره نیز یک طراحی جالب و فانتزی از گدازه های آتشفشانی قرار گرفته است که در بالای آن، آبپاش جالبی طراحی شده و هیجان بیش تری به بازی های کودک می دهد. قرار گیری این آبپاش علاوه بر هیجان بخشیدن به بازی های کودکان، موجب می شود تا آب به صورت مداوم بر روی بدن کودک ریخته و از سرد شدن کودک جلوگیری می کند. این محصول از بالاترین کیفیت برخوردار است و بدنه ای از جنس پی وی سی دارد. این محصول در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی داشته و برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است. این محصول را می توانید در حیاط ویلا و یا باغ راه اندازی کنید تا فضایی بسیار شاد و مفرح برای کودک ایجاد نمایید. استخر بادی سرسره دار و آبپاش دار طرح آتشفشان 53069 از طریق سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه و نمایشگاه دائمی محصولات بادی قابل خریداری می باشد.

 نوعخانگی
ظرفیت 208 لیتر
طول 265 سانتی متر
عرض 265 سانتی متر
ارتفاع 104 سانتی متر
جنس رویه pvc طرح چرم
ضخامت لایه ها 0.27 میلی متر
جنس کف pvc دولایه
پمپ ---
نوع پمپ ---
ساک حمل -----
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای تاج و فواره طرح درخت
 دارای یک حلقه قابل تورم و پر شدن
 رنگ بندی جذاب و زیبا
 مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ،4 توپ برای بازی،دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...