استخر بادی سه حلقه بست وی طرح دو رنگ 51041

bestway 51041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
930,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین نمونه های استخر بادی که توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است، استخر بادی سه حلقه بست وی طرح دو رنگ 51041 می باشد که دارای ویژگی هایی مناسب و استاندارد بوده و برای استفاده کودکان طراحی شده است. این استخر بادی به صورت سه حلقه طراحی شده است که در واقع دارای دیواره ای متشکل از سه حلقه بادی متصل به هم بوده که هر یک به صورت جداگانه باد می شود و دارای دریچه باد مجزا هستند. این سه حلقه بادی اتصالی بسیار محکم و عالی دارند که دچار گسستگی نمی شوند. جدار داخلی این استخر بادی به رنگ نقره ای بوده و بسیار زیبا است. جدار خارجی این دیواره نیز به رنگ سبز شفاف طراحی شده است که زیبایی این محصول را دو چندان می کند. کفی استخر بادی بسیار نرم و و راحت می باشد و با استفاده طولانی مدت، پاهای کودک اذیت نمی شود.

استخر بادی سه حلقه بست وی آبی رنگ 

این محصول بدنه ای مقاوم و با استحکام بالا دارد و طول عمر مناسب آن موجب شده است تا بتوانید به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمایید. ابعاد این استخر بادی مناسب بوده و می توان از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود. شما می توانید به راحتی توپ های رنگی و جذاب را از سایت فروشگاهی پول اینتکس خریداری کرده و داخل این استخر را از توپ پر کنید. با این کار فضایی جذاب و پر از هیجان برای کودک ایجاد نمایید. این استخر بادی در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی دارد و با استفاده طولانی مدت در برابر نور خورشید نیز دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین دماهای مختلف آب نیز بر کیفیت این محصول اثر سوء ندارد. برای خرید استخر بادی سه حلقه بست وی طرح دو رنگ 51041 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 445 لیتر
قطر 150 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
رنگ بخش داخلی نقره ای براق
رنگ بخش خارجی آبی براق
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...