استخر بادی سه حلقه طرح اسپایدرمن 98018

bestway 98018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از پرطرفدار ترین نمونه های استخر بادی کودک، استخر های بادی با طراحی های ساده و گرد هستند که عموما از دیواره هایی حلقه ای ساخته شده اند. استخر بادی سه حلقه طرح اسپایدرمن 98018 نمونه ای کامل با طراحی ویژه از این گونه استخر های بادی کودک است که توسط شرکت بزرگ و با تجربه بست وی طراحی و تولید شده است. این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده و دارای دیواره ای سه لایه می باشد که از سه حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است. این حلقه های بادی هر یک دارای دریچه باد مجزا بوده و به راحتی توسط یک پمپ باد دستی، راه اندازی می شوند. پس از بازی کودک نیز می توان این استخر بادی را با باز گذاشتن دریچه های باد تخلیه کرد تا استخر بادی فضای کمی را اشغال کند و به راحتی قابل حمل و جابه جایی باشد. این استخر بادی را می توانید در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید و در محیط هایی مانند کنار دریا و ... راه اندازی نمایید تا کودک بتواند با ایمنی کامل در کنار والدین به بازی در آب بپردازد. 

استخر بادی سه حلقه طرح اسپایدرمن بست ویاز دیگر کاربردهای این استخر بادی استفاده از آن به عنوان استخر توپ است. با راه اندازی این استخر بادی در منزل می توانید محصول را پر از توپ های رنگی کنید تا کودک به راحتی درمنزل بازی کند. لایه داخلی این استخر بادی به رنگ قرمز بوده و قسمت بیرونی دیواره آن طرح هایی زیبا از انیمیشن اسپایدرمن دارد. این محصول از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و طول عمر بالایی دارد. به همین جهت برای استفاده طولانی مدت مناسب است و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده خواهد بود. برای خرید استخر بادی سه حلقه طرح اسپایدرمن 98018 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و یا می توانید با شماره های موجود در سایت پول اینتکس نیز تماس بگیرید.

نوعخانگی
ظرفیت 200 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن 920 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 طراحی کارتونی زیبا در بدنه
 قابل استفاده برای کودکان زیر 5 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات استخر بادی، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...