استخر بادی سه رینگ طرح استیکر چشمک زن

Bestway 53081

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه رینگ طرح استیکر چشمک زن یکی از جذاب ترین استخر های بادی ساخته شده برای کودکان است که توسط شرکت مشهور بست وی طراحی و تولید شده است. این استخر بادی با دارا بودن کیفیت بی نظیر و طراحی خاص و جذاب برای استفاده کودکان مناسب بوده و ابعادی استاندارد دارد. به طوری که برای قرار دادن و استفاده از آن نیازی به فضای زیادی نداشته و به راحتی می توانید در هر محیطی آن را راه اندازی و در اختیار کودک قرار دهید. 

استخر بادی سه رینگ بست وی

از ویژگی های بارز این محصول برخورداری از دیواره سه لایه است. به طوری که سه حلقه بادی متصل به هم دیواره استخر را تشکیل می دهند و در زمان راه اندازی نیز باید هر کدام از این حلقه ها را به صورت جداگانه باد بزنید. در قسمت بالایی استخر بادی و متصل به دیواره یک استیکر بادی زرد رنگ به صورت خندان و چشمک زن وجود دارد که زیبایی محصول را دوچندان کرده و توجه کودک را جلب می کند. بدنه این استخر بادی از وینیل ساخته شده است که مقاومت زیادی در برابر آسیب داشته و طول عمر زیادی دارد. البته لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی دیواره شوید. هم چنین پس از راه اندازی در صورت نیاز به جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و سپس جابه جا نمایید.

برای خرید استخر بادی سه رینگ طرح استیکر چشمک زن با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه تخصصی محصولات بادی در ایران مراجعه کرده و این محصول را به راحتی سفارش دهید. برای خرید حضوری نیز با شماره های ما تماس بگیرید.

 نوع گرد
 قطر 165 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 وزن 1.31 کیلوگرم
 ظرفیت 282  لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی ندارد
 سنین مورد استفاده بالای دو سال
 ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ساختار سه حلقه و زیبا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...