استخر بادی سه لایه رنگی 58924

58924

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
410,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از محصولات بسیار پرکاربرد برای کودکان، استخر بادی سه لایه رنگی 58924 است که با قیمتی ارزان توسط سایت پول اینتکس در دسترس شما قرار دارد. این استخر بادی از سری اولیه استخر های بادی می باشد و طراحی ساده و جالبی دارد به طوری که برای کودکان بسیار جذاب بوده و با توجه به رنگ بندی استفاده شده در طراحی، هم برای دختران و هم برای پسران مناسب می باشد. این استخر بادی دیواره ای سه لایه دارد و از سه حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است. هر یک از این حلقه ها رنگ جداگانه داشته و دارای دریچه باد مجزا هستند. به طوری که به سادگی و در زمانی کوتاه باد می شوند و آماده استفاده خواهند شد. این استخر بادی دارای کفی باد شو است که به صورت حبابی بوده و انعطاف مناسبی دارد. این کفی بسیار نرم و راحت می باشد و برای کودکان کوچک تر ایجاد مشکلی نکرده و کودک در صورت قرار گیری طولانی مدت در داخل استخر، اذیت نخواهد شد.

استخر بادی سه لایه رنگی اینتکس به علاوه کفی استخر بادی نیز دارای دریچه باد مجزا است. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون به همراه خود ببرید تا کودک بتواند در محیط های پرخطر مانند استخر ها و دریا، به صورت جداگانه و با ایمنی کامل به بازی در کنار والدین مشغول شود. این محصول به عنوان استخر توپ نیز کاربرد دارد و به دلیل برخورداری از ابعادی کوچک، قابلیت راه اندازی در منزل و حتی اتاق کودک را دارد و می توان داخل استخر را از توپ های رنگی پر کرد. محصول فوق از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و مانند سایر محصولات اورجینال شرکت اینتکس، از کیفیت بسیار بالایی بهره مند است. برای خرید این محصول با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس ثبت سفارش نمایید تا در زمانی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت کنید.

 نوع خانگی
 قطر 86 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 48 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 سنین مورد استفاده زیر 3 سال 
 پمپندارد
نوع پمپ------------
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 800 گرم
 دارای ارتفاع مناسب
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...