استخر بادی طرح آکواریوم اینتکس 58485

intex 58485

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح آکواریوم اینتکس 58485 استخری جدید و زیبایی که از سری محصولات شرکت با تجربه شرکت اینتکس که با طراحی زیبا و مقاومت مثال زدنی توجه خریداران و مشتریان شرکت را به خود جلب کرده است جنس بخش کناری این استخر از پی وی سی و جنس کف این محصول از پی وی سی دو لایه طرح دار میباشند که علاوه بر زیبایی فوق العاده که به محصول داده است باعث مقاومت بالای این محصول شده است. همچنین در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات ویک دفترچه راهنما در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر وجود دارد برای خرید استخر بادی به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 996 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.8 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

استخر بادی اینتکس از تنوع بسیار خوبی برای بازی بر خوردار می باشد. با وارد شدن استخر های بادی در سری بازی های گوناگونی و تنوع بسیار عالی برای تمام رنج های سنی ایجاد شد. استخر های بادی با ابعاد و اشکال متفاوت برای رنج های سنی گوناگون از یک سال تا صد سال طراحی و تولید می گردند. با استفاده از این استخر بادی اینتکس تجربه ای نو و جدید را در منزل خود بدست خواهید آورد. استخر بادی بیضی اینتکس ابعادی متناسب دارد که قادر است در کوچکترین منازل آن را جای داد و هر زمان که لازم باشد از آن استفاده نمود.

فواید استخر بادی

شنا یک ورزش پر هیجان و نشاط آور است که تمام سنین را به این ورزش علاقه مند کرده است. این ورزش از فواید بسیار زیادی برخوردار است و هیچ خطر و عارضه ای برای هیچ سنی ایجاد نمی نماید. ورزش بسیار آسان و سبکی است که حتی میانسالان نیز به آن علاقه مند می باشد و برای آنان بسیار مفید و سلامت می باشد. یکی از توصیه های مهم پزشکان جهت سلامتی بیشتر و بهتر تمام سنین بخصوص میانسالان و سالمندان پرداختن به ورزش شنا و تمرینات روزمزه و یا قدم زدن های روزمره در داخل آب می باشد.

قابلیت های استخر بادی

استخر بادی بیضی اینتکس با داشتن قابلیت های بسیار بی نظیری همچون در دسترس بودن، هزینه مقرون به صرفه داشتن یک گزینه انتخابی بسیار عالی برای انجام ورزش های آبی در منزل و محل سکونت می باشد. فرزندان و نوه هایی که به پدر بزرگ و مادربزرگ های خود بسیار علاقه مند می باشند می توانند جهت کسب سلامتی، کامیابی بیشتر و بهتر بزرگتر های خود این وسیله زیبا، کارا و مفید را تهیه نمایند و به عنوان یک هدیه برای کسب خوشحالی فراوان به آنان تحویل دهند تا با انجام ورزش های آبی به سلامتی و نشاط دست یابند.

طراحی

طراحی استخر بادی بسیار عالی است. و مانند یک آکواریوم زیبا در حیاط، تراس، پشت بام و حتی اتاق به خوبی می درخشد. با استخر بادی بیضی زیبایی خاصی به منزل شما افزوده خواهد شد. جذابیت طراحی و ظاهر این استخر همه سنین را مجذوب خود کرده و از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. با خرید استخر بادی بیضی از طریق فروشگاه اینترنتی پول اینتکس تجربه ای خاص و جالب و فراموش نشدنی را کسب خواهید کرد. این استخر از ساختار سه طبقه با طراحی ماهی های بسیار زیبا و رنگی کوچک می باشد طراحی استخر به گونه ای است که گویا یک آکواریوم پر از ماهی های رنگارنگ در اختیار دارید. رنگ زمینه استخر به رنگ آبی طراحی شده است.

ابعاد

استخر بادی بیضی اینتکس برای راه اندازی نیاز به فضایی معادل 305 سانتی متر و عرض 183 سانتی متر معادل ابعاد استخر می باشد. ارتفاع استخر 56 سانتی متر است. ظرفیت آب استخر بادی 1000 لیتر است. وزن استخر بادی 7 کیلوگرم می باشد. ابعاد بسته بندی استخر به قدری کوچک است که در هر فضایی به راحتی قابل نگه داری می باشد. ابعاد بسته بندی استخر بیضی 25*25*1 سانتی متر می باشد.

راه اندازی

استخر بادی بیضی اینتکس به راحتی و در زمانی کوتاه نصب می گردد. برای شروع نصب کافی است در ابتدا یک فضا متناسب با ابعاد استخر را برگزینید و با استفاده از یک پمپ باد عملیات پمپاژ را انجام دهید و در زمانی کوتاه، کمتر از سه دقیقه یک استخر بادی زیبا آماده استفاده می باشد. تا لحظات شاد و به یاد ماندنی را برای شما عزیزان رقم بزند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...