استخر بادی طرح کوسه اینتکس

57120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,820,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح کوسه اینتکس با ابعاد: طول 2011 سانتی متر ، عرض 198 سانتی متر ، ارتفاع 109 سانتی متر و ظرفیت آب 121 لیتر از سری استخر های زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد این محصول در سال2015 تولید شده است و بااینکه زمان زیادی از ورودش به بازار نمیگذرد ولی توانسته نظر مشتریان و خریداران شرکت را به خود جلب کند ، PVC طرح چرم جنس رویه این محصول است که ر این مقاومت بالا زیبایی چشم نوازی به این محصول داده است.همچنین در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات ویک دفترچه راهنما در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر وجود دارد برای خرید این استخر بادی به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.


استخر بادی طرح کوسه اینتکس ارزان | فروشگاه اینتکساستخر بادی طرح کوسه اینتکس یکی از جذاب ترین تولیدات این شرکت بزرگ در زمینه محصولات بادی و تفریحی برای رده سنی کودک بوده که به بازار عرضه شده است. فرم اصلی بدنه این استخر بادی کودک تقریبا بیضی شکل بوده و به منظور استفاده در تمامی محیط های باز و یا سرپوشیده به شما معرفی می شود. به منظور استقبال از این استخر بادی توسط گروه مصرف کننده آن که کودکان بوده طراحی ظاهری محصول کاملا مشابه با یک کوسه در نظر گرفته شده که بخش جلویی آن یا همان محل ورود کودک به فضای بازی خود در واقع همان دهان کوسه است. تمامی بخش سر کوسه یک سایبان بادی سرخود برای این محصول به شمار رفته ، زیرا این بخش ها از برخورد مستقیم نور خورشید در فضای باز به پوست کودک جلوگیری کرده و از پوست فرزند شما به خوبی مراقبت خواهد کرد. 

استخر بادی طرح کوسه اینتکس جدید | فروگاه اینتکسکف این استخر بادی نیز از نوع دولایه و بادشو تولید شده تا کودک در زمان بازی احساس نرمی و راحتی داشته و از سوی دیگر در صورت برخورد شدید با کف استخر آسیبی شامل حال کودک نشود. در نظر داشته باشید به منظور حفظ طول عمر بالای استخر بادی جنس بدنه آن از باکیفیت ترین نوع پی وی سی روکش چرم انتخاب شده تا دماهای مختلف آب ، قرار داشتن محصول در فضای باز ، راه اندازی و جمع اوری مدوام محصول و مواردی از این دست تاثیری بر طول عمر بدنه و کیفیت این استخر بادی اینتکس نداشته باشد.با در نظر گرفتن تمامی موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی کودک را برای فرزند خود را دارید می توانید این محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت اینترنتی و حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا بعد از مشاهده تنوع بالا بتوانید نمونه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفيت 121 ليتر
طول 201 سانتی متر
عرض 198 سانتی متر
ارتفاع 109 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ ندارد
نوع پمپ -----
ساک حملندارد
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کيلوگرم
 دارای سايه بان بادی سرخود
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...