استخر بادی عمیق اینتایم طرح دریایی yt-217A

intime yt-217A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,704,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی عمیق اینتایم طرح دریایی yt-217A یکی دیگر از بهترین نمونه های محصولات اینتایم است. این استخر بادی که به صورت گرد طراحی شده است دارای دیواره ای بلند و به صورت چند لایه می باشد که می توان آن را به راحتی در فضاهای کوچک نیز مورد استفاده قرار داد. این محصول برای قرار گیری در داخل حمام نیز مناسب بوده و در صورت عدم برخورداری از وان در داخل حمام، می توان این استخر بادی را به جهت مصارف آب درمانی و درد کمر مورد استفاده قرار داد و از قرار گیری در داخل آب گرم لذت برد.

استخر بادی عمیق اینتایم

این محصول خاص و ویژه دارای دیواره ای به رنگ سفید است که بر روی آن تصاویر فانتزی و زیبایی از موجودات دریایی وجود دارد. دیواره این استخر بادی نیز به صورت چند لایه است که برای راه اندازی آن لازم است تا لایه ها را به نوبت باد بزنید تا آماده استفاده شود. این محصول را می توانید به راحتی حمل و جابه جا کنید. استخر بادی فوق دارای ابعادی کوچک در حالت بسته بندی است و به دلیل برخورداری از وزن بسیار ناچیز، امکان حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد. به این ترتیب می توانید به راحتی این محصول را حمل کرده و در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید و یا در باغ و ویلا مورد استفاده قرار دهید. بدنه این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دارای طول عمر زیادی است که موجب می شود تا بتوان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد.

برای خرید استخر بادی عمیق اینتایم طرح دریایی yt-217A با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری با ما تماس بگیرید.


 نوع خانگی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع یا عمق استخر 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...