استخر بادی مربعی اینتکس رنگ سبز 57100

intex 57100 green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربعی اینتکس رنگ سبز 57100 یکی از جدیدترین استخر های بادی است که توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید و عرضه شده و در گروه محصولات پول اینتکس، به عنوان فروشگاه تخصصی استخر های بادی اینتکس، قرار دارد. این استخر بادی دارای ظاهری ساده و جذاب می باشد. بدنه این استخر به صورت مربعی طراحی شده است و دارای دیواره ای چند لایه می باشد. این دیواره ضخامت بالایی دارد و پهن است به همین دلیل افراد می توانند به راحتی به آن تکیه بدهند بدون اینکه استخر بادی واژگون شده و یا فرم دیواره تغییر کند. این استخر بادی دارای کفی حبابی و به صورت بادشو است که کف آن بسیار راحت و نرم بوده و انعطاف زیادی دارد. در زمان ایستادن در داخل استخر و یا نشستن بر کف استخر، اذیت نخواهد شد. 

استخر های بادی مربعی اینتکس

از ویژگی های این استخر بادی برخورداری از کیفیت بدنه بسیار بالا است. این محصول برای استفاده در مقابل نور خورشید مقاومت خوبی داشته و در صورت قرار گیری به صورت مستقیم در برابر آفتاب، دچار رنگ پریدگی و افت کیفیت نخواهد شد. این محصول مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و به سادگی می توانید آن را به مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید. برای حفظ کیفیت و طول عمر استخر بادی لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه جلوگیری کرده و از کشیدن محصول پس از راه اندازی بر روی زمین جلوگیری نمایید.

برای خرید استخر بادی مربعی اینتکس رنگ سبز 57100 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از مرجع تخصصی فروش استخر های بادی، به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 نوعخانگی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 57 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 ساک حمل-
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: یک کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 25*18*8 سانتی متر
 قابل استفاده برای خردسالان
 ساخت شرکت اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...