استخر بادی مربعی موج دار بنفش شفاف 57495

intex 57495

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
3,700,000
3,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربعی موج دار بنفش شفاف 57495 یکی از جدیدترین انواع استخر های بادی است که به تازگی در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این محصول جدید که جدیدا روانه بازار شده است از طراحی ساده و جذابی برخوردار می باشد که توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند و به فروش بالایی برسد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید.

استخر بادی مربعی موج دار بنفش

استخر بادی مربعی بدنه ای به صورت منحنی دارد و دیواره آن به صورت چند لایه با ضخامت بالا طراحی شده است. به این ترتیب در زمان نشستن در داخل استخر می توانید به راحتی به دیواره آن تکیه بدهید بدون اینکه دفرمه شود و یا واژگون شود. این دیواره دارای انعطاف زیادی است که با برخورد کودکان نیز موجب آسیب نخواهد شد و کاملا راحت می باشد. برای راه اندازی هر یک از لایه ها نیز یک دریچه جداگانه تعبیه شده است که شما می توانید توسط یک پمپ باد اینتکس، به راحتی محصول را باد زده تا آماده استفاده شود. برای خرید انواع پمپ های باد اینتکس به سایت پول اینتکس مراجعه کنید. بدنه استخر بادی از وینیل شفاف بوده و دارای ضخامت بالایی است که از بروز آسیب در زمان استفاده از آن جلوگیری خواهد کرد. برای حفظ کیفیت آن اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکرده و از کشیدن این محصول پس از راه اندازی بر روی زمین خودداری کنید.

استخر بادی مربعی موج دار بنفش شفاف 57495 به سادگی از طریق سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه تخصصی استخر های بادی اینتکس با ارزان ترین قیمت قابل خریداری است. در صورت تمایل به خرید حضوری با شماره های ما تماس بگیرید.

 نوع مربعی
 طول 229 سانتي متر
 عرض 229 سانتي متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت 1250 لیتر تا ارتفاع 33 سانتی متری
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی-
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 مناسب سنین کودکان و نوجوانان
 مناسب استفاده چند نفر با هم
دریچه تخلیه
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...