استخر بادی مستطیلی اینتکس سفید صورتی 58423

intex 58423

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
1,100,000
890,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی اینتکس سفید صورتی 58423 یکی از انواع استخر های بادی بزرگ اینتکس است که برای استفاده خانوادگی و گروهی کودکان مناسب بوده و با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول ویژه با برخورداری از ابعادی استاندارد و مناسب، قابلیت راه اندازی در فضاهای باز را داشته و بهترین گزینه برای استفاده در حیاط خانه و ویلا محسوب می شود. 

استخر بادی کودک مستطیلی صورتی

محصول فوق از رنگ بدنه جذابی برخوردار است و به رنگ صورتی ملایم و سفید می باشد. دیواره این استخر بادی به صورت دو لایه بوده و هر یک از لایه ها دارای دریچه باد مجزا هستند. کف استخر بادی نیز به صورت حبابی طراحی شده است و در زمان نشستن و دراز کشیدن در داخل استخر، بسیار نرم و منعطف می باشد و اذیت نخواهید شد. ابعاد این استخر بادی در حالت بسته بندی بسیار کوچک بوده و به راحتی می توانید در مسافرت و گردش ها نیز آن را به همراه خود ببرید تا فضایی ایمن و مناسب برای بازی کودکان ایجاد نمایید. این محصول دارای بدنه ای مقاوم در برابر ضربه و فشار است و به راحتی دچار آسیب نمی شود. در هنگام استفاده از این استخر بادی لازم است تا از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید و در زمان جابه جایی محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه نیز خودداری نمایید تا استخر بادی دچار آسیب نشود.

برای خرید استخر بادی مستطیلی اینتکس سفید صورتی 58423 با وارد شدن به سایت پول اینتکس به عنوان مرجع تخصصی فروش استخر های بادی، سفارش خود را ثبت نمایید. هم چنین می توانید این استخر بادی را به صورت حضوری خریداری کنید.

 نوعتفریحی
ظرفيت 102 ليتر
طول 166 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات ساده
جنس کف PVC دو لايه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی هاوزن بسته بندی : 1.5 کيلوگرم
قابلیت استفاده بر روی آب
مناسب سنين زير 5 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...