استخر بادی مستطیلی طرح اسپایدرمن 98011

98011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
3,350,000
3,250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از پرکاربرد ترین نمونه های استخر بادی کودک که توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است، استخر بادی مستطیلی طرح اسپایدرمن 98011 است که با قیمتی ارزان توسط سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این استخر بادی به صورت مستطیلی و با ابعادی بزرگ ساخته شده است و می توان آن را جزو پرفروش ترین نمونه های استخر بادی بست وی در نظر گرفت. طراحی زیبا با ابعاد کاربردی و کیفیت ساخت بالا، توانسته در مدت کوتاهی رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این محصول برای استفاده و بازی چند کودک به صورت هم زمان مناسب بوده و می توان آن را به راحتی در فضاهای گوناگون راه اندازی کرد. حتی می توانید این محصول را در فضاهایی هم چون استخر های بزرگسالان پر از آب کنید تا کودکان در کنار والدین به بازی مشغول شوند. این محصول دیواره ای دو لایه دارد و دارای دو دریچه باد مجزا می باشد. این دیواره پهن بوده و ضخامت بالایی دارد. 

استخر بادی کودک طرح اسپایدرمنبه طوری که کودک می تواند به راحتی به دیواره تکیه بدهد بدون اینکه اذیت شده و یا استخر بادی واژگون شود. این محصول برای استفاده در فضاهای باز نیز مناسب است و با توجه به کیفیت بالا، با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی شود. کفی این محصول بسیار نرم و راحت است و برای استفاده طولانی مدت کودک مناسب بوده و موجب اذیت شدن پاهای او نخواهد شد. این استخر بادی طراحی زیبایی داشته و بدنه ای به رنگ قرمز دارد. بر روی این بدنه نیز طرح های جذابی از انیمیشن اسپایدرمن وجود دارد که اغلب کودکان به آن علاقه دارند. برای تهیه استخر بادی مستطیلی طرح اسپایدرمن 98011 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا در زمانی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی
ظرفيت 450 ليتر
طول 200 سانتی متر
عرض 146 سانتی متر
ارتفاع 48 سانتی متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 3.3 کيلوگرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنين بالای 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...