استخر بادی مستطیل طرح سیندرلا

91049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
820,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیل طرح سیندرلا محصولی با طراحی بسیار زیبا و شیک برای تمام سنین طراحی شده است. طراحی خاص و جلوه خاص این محصول موجب شده تا برای اشخاص خاصی همچون بانوان و خانم های عزیز مورد پسند تر واقع گردد.استخر بادی مستطیل طرح سیندرلا از ساختار دولایه از جنس پی وی سی توسط کمپانی بست وی تولید شده است. این استخر بادی مصرف خانگی و سفری دارد. از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و محصولی با دوام بالا با طول عمر بسیار بالا می باشد.

استخر بادی مستطیل طرح سیندرلا از رنگ بدنه داخلی صورتی کم رنگ و لبه صورتی پررنگ طراحی شده است و بدنه بیرونی استخر بادی از زمینه صورتی کم رنگ با طرح بسیار زیبای شخصیت اصلی و کارتونی محصول دیزنی برگرفته شده و بر روی استخر بادی انعکاس یافته است. ظرفیت آب استخر بادی بست وی 890 لیتر است. جهت راه اندازی استخر بادی طرح سیندرلا، نیازمند فضایی به طول 262 سانتی متر و عرض 175 سانتی متر با ارتفاع 51 سانتی متر خواهید بود. وزن استخر بادی 4.3 کیلوگرم است. در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات ویک دفترچه راهنما در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر وجود دارد برای خرید این استخر بادی به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع خانگی
 طول 262 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت آب 890 لیتر
 جنس بدنه PVC
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی ندارد
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب برای تمام سنین
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...