استخر بادی هشت ضلعی خانوادگی اینتکس 58492

intex 58492

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,780,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی هشت ضلعی خانوادگی اینتکس 58492 یکی دیگر از جدیدترین محصولات تولید شده توسط گروه اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در فروشگاه تخصصی استخر های اینتکس به فروش می رسد. این محصول ویژه ابعادی بزرگ دارد و به صورت یک هشت ضلعی طراحی شده است. به همین دلیل برای استفاده به صورت گروهی و خانوادگی مناسب می باشد و فضای کافی را در اختیار کودکان نیز قرار می دهد تا به صورت گروهی به بازی های آبی بپردازند.

استخر بادی خانوادگی هشت ضلعی اینتکس

این محصول دیواره ای پهن داشته که در زمان استفاده می توان به راحتی به آن تکیه داد بدون اینکه واژگون شود و یا دچار آسیب شود. کفی استخر بادی نیز به صورت بادشو بوده که بسیار نرم و راحت می باشد و برای نشستن مناسب است. این محصول به رنگ سفید و آبی تولید شده است که متناسب با تمامی سلایق بوده و محصولی همه پسند است. جنس بدنه استخر بادی اینتکس از بهترین نوع وینیل بوده که مقاومت بالایی در برابر آسیب دارد و تا سال ها قابل استفاده می باشد. این محصول در برابر پارگی و پوسیدگی استحکام قابل توجهی داشته و می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. هم چنین قرار گیری این محصول در برابر نور خورشید موجب آسیب به کیفیت آن نشده و مناسب برای فضاهای باز است. این استخر بادی به راحتی و در زمانی کوتاه توسط یک پمپ باد اینتکس راه اندازی شده و به دلیل برخورداری از وزن کم، به راحتی قابل حمل و جابه جایی است.

برای خرید استخر بادی هشت ضلعی خانوادگی اینتکس 58492 با قیمتی ارزان، از طریق سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
ظرفیت 999 لیتر
طول 254 سانتی متر
عرض 254 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه وینیل
جنس بخش کناری وینیل
جنس کف وینیل دولایه
پمپ ندارد
دریچه تخلیه آب دارد
ضخامت بدنه0.30 میلی متر
سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه
 دارای عمق مناسب
 مناسب سنین بالای 6 سال
 وزن بسته بندی : 7.65 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...