استخر بادی چهار حلقه قطر 168 اینتکس 56441

intex 56441 EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی چهار حلقه قطر 168 اینتکس 56441 یکی از جدیدترین استخر های بادی با طراحی کلاسیک و به صورت حلقه ای می باشد که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این استخر بادی بسیار کاربردی و ویژه دارای ابعادی استاندارد و با قطر 168 سانتی متر است که برای استفاده کودکان ایده آل بوده و ارتفاعی مناسب و استاندارد دارد.

استخر بادی چهار حلقه کودک اینتکس

دیواره این استخر بادی به صورت چهارحلقه بادی متصل به هم است که هر یک دارای رنگ متفاوتی بوده و جذابیت بالایی دارد. شما می توانید به راحتی از این استخر بادی در فضای داخلی منزل نیز استفاده نمایید و از آن به عنوان استخر توپ نیز بهره مند شوید. هر یک از حلقه های دیواره به صورت جداگانه باد شده و دارای دریچه باد مجزا است. این محصول دارای کیفیت بی نظیر است به طوری که با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور مستقیم خورشید دچار آسیب نشده و بدنه نیز تغییر رنگ نمی دهد. این بدنه در برابر ضربه و فشار تا حد زیادی مقاوم می باشد و تا سال ها قابل استفاده است. برای حفظ کیفیت این استخر بادی لازم است تا از برخورد اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و مانع از پریدن کودکان بر روی دیواره استخر بادی شوید. هم چنین پس از راه اندازی، در صورت نیاز به جابه جایی، محصول را از روی زمین به طور کامل بلند کرده و سپس جابه جا کنید.

برای خرید استخر بادی چهار حلقه قطر 168 اینتکس 56441 با ارزان ترین قیمت و کاربردهای بی نظیر می توانید به سایت پول اینتکس به عنوان مرجع تخصصی فروش استخر های بادی اینتکس مراجعه کرده و یا با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

نوعخانگی
ظرفیت 780 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 2.6 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC ساده
پمپندارد
ضخامت بدنه0.23 میلی متر
دریچه تخلیه آبدارد
سایر ویژگی هاساختار چهار طبقه ای
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل راه اندازی با انواع پمپ باد اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...