استخر بادی کودک آبپاش دار اینتکس

57431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
930,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آبپاش دار اینتکس یکی دیگر از باداوم ترین انواع استخر بادی سایز کوچک برای سنین بالاتر از سه سال بوده که با طراحی ظاهری کاملا فانتزی و ساختاری کاربردی مناسب کودکان و تفریحات آبی آن ها در روزهای گرم تابستان تحت برند مشهور اینتکس طراحی و تولید شده است. این استخر بادی بدنه ای زیبا و انیمیشنی با طرحی مشابه یک تمساح تولید شده که متناسب با علایق و روحیات گروه مصرف کننده خود در نظر گرفته شده از سوی دیگر شما با خرید این استخر بادی برای فرزند خود در واقع یک نمونه کامل از هر آنچه یک کودک برای بازی به آن نیاز داشته ، دریافت خواهید کرد. این محصول از یک مخزن اصلی استخر تشکیل شده که این بخش بعد از راه اندازی مملو از آب شده و محلف اصلی بازی به شمار می رود. در بخش لبه بالایی این استخر بادی کودک یک عروسک بادی سرخود با طرح تمساح ایجاد شده که به زیبایی آن می افزاید.

استخر بادی کودک آبپاش دار اینتکس

بخش بعدی این استخر بادی دم تمساح بوده که ماهیت اصلی آن در واقع آبپاش بادی سرخود محصول به شمار رفته که بعد از راه اندازی و از طریق یک اتصال ساده به شلنگ آب برای استفاده آماده خواهد شد. این استخر بادی به همراه خود یک عدد عروسک بادی مجزا با طرح مرغ دریایی داشته و ساختار آن مشابه یک حلقه شنا بادی کوچک در نظر گرفته شده است. دلیل محبوبیت استخر بادی در میان سایر اسباب بازی های مهیج برای فصل تابستان مربوط به بدنه پرتابل این گروه از محصولات و سهولت در راه اندازی و جمع اوری آن ها در کنار وزن کم بدنه بوده که شما حتی می توانید در فضای داخلی منزل ، زمان سفر ، فضای باز ، داخل حیاط و.... این محصول را راه اندازی کرده تا کودک به بازی بپردازد. توجه داشته باشید بدنه اصلی محصول از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی و تولید شده که موجب می شود طول عمر آن همواره در درجه بالایی حفظ گردد. برای خرید این استخر بادی کودک و یا سایر نمونه های استخر بادی اینتکس می توانید به فروشگاه اینتکس و یا وب سایت تخصصی فروش استخر در ایران مراجعه نمایید

استخر بادی کودک آبپاش دار اینتکس

 نوعبیضی
ابعاد بسته بندی26.7×11.7×30.5 سانتی متر
طول198 سانتی متر
عرض160 سانتی متر
ارتفاع91 سانتی متر
جنس رویهوینیل براق
ظاهر رویهساده
کف بادشوخیر
پمپخیر
 نوع پمپ -
رده سنی2+
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل با طرح تمساح
دارای آبپاش
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
وزن: 2.5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...