استخر بادی کودک آبپاش دار طرح کشتی دزدان دریایی

bestway 53041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,180,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آبپاش دار طرح کشتی دزدان دریایی یکی از باداوم ترین انواع استخر بادی با ابعادی مناسب بوده که برای تفریحات آبی کودکان بزرگ تر از 3 سال طراحی و توسط برند بست وی به شما معرفی می شود. ظرفیت داخلی مخزن این محصول نسبتا کم بوده که موجب می شود به میزان چشمگیری در مصرف آب صرفه جویی شده و کودکان در فصول گرم سال به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر برخلاف ابعاد بدنه این استخر بادی نیاز به یاداوری بوده که وزن بدنه آن بسیار کم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. با در نظر گرفتن این مورد بوده که می توانید حتی در زمان سفر نیز این استخر بادی را برای تفریحات فرزند خود به همراه ببرید. البته توجه داشته باشید که جنس بدنه این استخر بادی از مرغوب ترین نوع پلاستیک پی وی سی طرح چرم انتخاب شده که موجب می شود برای استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده شما مشکلی نداشته باشید.استخر بادی کودک آبپاش دار طرح کشتی دزدان دریایی

تنوع رنگبندی استفاده شده در ظاهر این استخر بادی کاملا شاد و مهیج بوده که بر اساس روحیات رده سنی مصرف کننده آن انتخاب می شود. ساختار ظاهری این استخر بادی کاملا مشابه با یک کشتی دزدان دریایی انیمیشنی تولید شده که برای کودکان جذابیت قابل قبولی دارد. بر روی لبه این محصول نیز یک آبپاش بادی سرخود تعبیه شده که آب را به مخزن اصلی هدایت کرده و یک محیط مناسب را برای بازی کودک فراهم می آورد. این آبپاش بادی به راحتی و بعد از راه اندازی محصول از طریق اتصال به یک شلنگ اب برای استفاده آماده خواهد بود. با در نظر گرفتن تمامی موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی برای فرزند خود دارید تنها کافی بوده به صورت آنلاین به فروشگاه استخر اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفيت 212 ليتر
طول 190 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 96 سانتی متر
جنس رويه PVC براق
جنس بخش کناری PVC دولایه
جنس کف PVC دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ضخامت لایه ها 0.24 میلی متر
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای دو شمشیر بادی
 به یک آبپاش دوست داشتنی
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...