استخر بادی کودک آبی با کف بادشو

intex 57100NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
470,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آبی با کف بادشو محصولی کوچک و کمجا می باشد که با داشتن طول عمر و سازگاری زیاد توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای علاقه مندان بهترین گزینه باشد. این محصول جهت استفاده خردسالان ساخته شده است و تفریحات آبی ایمن و استاندارد را برای آن ها رقم می زند. به طوری که افراد می توانند محصول را در کنار محیط های آبی خود قرار دهند تا کودکان در محیطی مجزا و به دور از آسیب به بازی و سرگرمی بپردازند. به دلیل کوچک و کمجا بودن محصول به عنوان یک استخر خانگی شناخته شده است تا بتوان در فضای سرپوشیده نیز از آن استفاده کرد. در این موقعیت افراد می توانند استخر بادی را به عنوان یک استخر توپ استفاده کنند و از آن بهره مند شوند و ساعات خوشی را برای کودکان ایجاد کنند. این محصول دارای کف بادشو است که محلی نرم و طبی می باشد. زمانی که کودکان در داخل این محصول قرار می گیرند هم از این سطح برخوردار می شوند و هم بخش کف ضخامت زیادی به خود می گیرد.

استخر بادی کودک آبی با کف بادشو اینتکس چرا که بخش کف در ارتباط مستقیم با سطح بیرون است و حجم آب داخل خود و وزن کودکان را تحمل می کند و در معرض عوامل مختلف است. در نتیجه باید از بالاترین میزان درجه کیفی برخوردار باشد و همچنین ضخامت زیادی داشته باشد. به همین خاطر است که با طراحی بادشو ساخته شده است تا تمامی سازگاری های لازم برای استفاده و بهره برداری رده سنی کودک را داشته باشد. قیمت خرید استخر بادی مد نظر ارزان است تا تمامی علاقه مندان توانایی خرید محصول را داشته باشند و بتوانند از آن بهره مند شوند. هر یک از کسانی که به سمت خرید استخر بادی کودک آبی با کف بادشو کشیده می شوند و تمایل به داشتن آن دارند تنها می توانند با مراجعه به فروشگاه پول اینتکس بهترین نوع استخر بادی را سفارش دهند و از وجود آن بهره مند شوند.

 نوعخانگی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 57 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 ساک حمل-
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: یک کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 25*18*8 سانتی متر
 قابل استفاده برای خردسالان
 ساخت شرکت اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...