استخر بادی کودک آبی سه حلقه اینتکس

intex 58446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آبی سه حلقه اینتکس یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع استخر بادی گرد کودکانه بوده که کارخانه اینتکس برای استفاده رده سنی بالاتر از 2 سال طراحی و روانه بازار کرده است. این استخر بادی کودک طراحی ساده و کاملا گرد داشته که دیواره آن از سه حلقه تشکیل شده و هر یک از این حلقه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی شما آماده می شوند. رنگ بدنه استخر بادی نیز کاملا ساده و آبی انتخاب شده تا آرامش را به کودک در زمان استفاده منتقل سازد. با توجه به ابعاد بدنه و همچنین ارتفاع 38 سانتی متری بدنه این محصول ، شما می توانید استخر بادی کودک آبی سه حلقه اینتکس را جایگزین وان حمام بادی فرزند خود و همچنین استخر توپ بادی مورد استفاده قرار دهید.

استخر بادی کودک آبی سه حلقه اینتکس ارزان

افراد در زمان خرید استخر بادی به دنبال محصولی بوده که از طول عمر بالای آن آسوده خاطر بوده و بتوانند محصول خود را داخل منزل و فضای باز به راحتی راه اندازی کنند. به همین دلیل بوده که شرکت اینتکس برای تولید استخر های بادی خود به سراغ باداوم ترین نوع پی وی سی طرح چرم رفته که در صورت استفاده در محصول با دماهای مختلف آب ، قرار داشتن استخر بادی در معرض تابش مستقیم نور خورشید ، راه اندازی و جمع اوری متعدد محصول و مواردی از این دست آسیبی به بدنه استخر بادی وارد نسازد. وزن بدنه استخر بادی کودک آبی سه حلقه اینتکس بسیار کم و در حدود 2 کیلوگرم بوده که در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که در زمان سفر نیز می توانید این محصول را به همراه ببرید. برای خرید استخر بادی کودک می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع گرد
 قطر 168 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 ظرفیت 460 لیتر
 وزن 2.5 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی ندارد
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ابعاد بسته بندی: 12 * 30 * 30 سانتی متر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...