استخر بادی کودک اینتکس با طرح رنگین کمان

57421

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس با طرح رنگین کمان یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی برای کودکان بوده که کارخانه اینتکس با طراحی بدنه زیبا و فانتزی در کنار طول عمر بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می کند. این استخر بادی کودک بدنه ای مستطیل شکل داشته که بخش لبه ابتدایی آن کاملا نیم دایره می باشد. طراحی ظاهری این استخر بادی کاملا مشابه با علایق کودکانه انتخاب شده به این صورت که یک دیواره بادی در ابتدای آن تعبیه شده و همچنین در میانه محصول یک رنگین کمان شاد و بادی به چشم می خورد. تمامی بخش لبه بادی این استخر بادی کودک در واقع آبپاش بادی سرخود محصول به شمار رفته که به سادگی و از طریق اتصال به یک شلنگ آب راه اندازی می شود. به همراه این استخر بادی کودک تعداد اسباب بازی بادی مجزا نیز وجود داشته که می تواند تفریحات شادی را برای فرزند شما مهیا سازد.استخر بادی کودک اینتکس با طرح رنگین کمان

در فصول گرم سال غالبا افراد تمایل داشته که از استخر بادی در فضای باز و یا حتی در زمان سفر استفاده کرده تا کودکان از این طریق سرگرم شوند. با در نظر گرفتن این نکته بوده که بدنه اصلی این استخر بادی را از بهترین و باکیفیت ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی و تولید کرده تا در اثر تماس با دماهای مختلف آب ، قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا حتی تعداد دفعات بالای راه اندازی و جمع اوری محصول شاهد افت کیفیت و بروز هرگونه اسیب نباشید. از سوی دیگر وزن بدنه این استخر بادی کودک بسیار کم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. پس همراه داشتن آن در زمان سفر و داخل صندوق عقب خودرو مانعی نخواهد داشت. با در نظر گرفتن تمامی این موارد اگر شما قصد خرید استخر بادی را برای فرزند خود دارید تنها کافی بوده به فروشگاه استخر اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و کاملا اصل خریداری نمایید.

استخر بادی کودک اینتکس با طرح رنگین کمان

 نوعخانگی ، مسافرتی
ظرفیت آب120 لیتر
طول155 سانتی متر
عرض130 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
جنس کنارهPVC ساده
کف بادشو
پمپ-
نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاطراحی زیبای کودک پسندانه
ابعاد بسته بندی: 36×31×12 سانتی متر
دارای سایه بان
وزن: 2 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...