استخر بادی کودک اینتکس سه حلقه

57104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس سه حلقه یکی دیگر از کاربردی ترین انواع استخر بادی تولید شده تحت برند اینتکس به شمار رفته که از طراحی ساده و همچنین موارد استفاده متعدد برخوردار بوده که در کنار قیمت مناسبی که داشته موجب شده تا در زمانی کوتاه به یک فروش قابل توجهی دست یابد. امروزه فضای داخلی منازل و همچنین اتاق های خواب محدود و نسبتا کوچک شده به همین دلیل فضایی که کودک برای بازی در اختیار داشته از محدودیت برخوردار است. به همین جهت بوده که برای رده سنی 1 تا 3 سال استفاده از استخر بادی کودک اینتکس سه حلقه را توصیه می کنیم.

استخر بادی کودک اینتکس سه حلقهاین محصول با توجه به قطر 86 سانتی متری که داشته با راحتی در داخل آپارتمان قابل راه اندازی بوده و می توانید جایگزین استخر توپ بادی و یا وان حمام بادی فرزند خود این استخر بادی را در نظر بگیرید. جنس بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع وینیل بوده تا بتوانید با آسودگی خاطر در فضای باز نیز برای تفریحات فرزند خود آن را راه اندازی کرده و یا در زمان سفر به همراه ببرید. ساختار اصلی بدنه این استخر بادی کاملا گرد بوده که دیواره آن از سه لایه مجزا تشکیل شده و هر یک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد کاملا اختصاصی راه اندازی می شود. بدنه این محصول از رنگ های صورتی ، زرد و آبی تشکیل شده که متناسب با روحیات شاد کودکانه این مورد در نظر گرفته شده است. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی کودک اینتکس سه حلقه و یا سایر نمونه های استخر بادی سایز کوچک را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 63 لیتر
قطر 86 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویهوینیل
ضخامت دیواره 0.20 میلی متر
ضخامت کف 0.18 میلی متر
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حمل 
سنین مورد استفاده 1-3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 600 گرم
 دارای ساختار سه طبقه
طراحی زیبا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...