استخر بادی کودک اینتکس طرح تابستانه 59431

intex 59431 summer

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
395,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح تابستانه 59431 محصولی بی نظیر با قیمت ارزان است که بسیار کاربردی بوده و توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است. این محصول ویژه و جذاب برای استفاده کودکان طراحی شده است و به صورت گرد می باشد. دیواره این استخر بادی به صورت سه لایه طراحی شده است و متشکل از سه حلقه بادی متصل به هم می باشد که برای راه اندازی دارای دریچه های باد مجزا بوده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. 

استخر بادی اینتکس طرح تابستانه

این استخر بادی دارای ابعادی مناسب و ویژه است که قابلیت استفاده در هر محیطی را به شما می دهد. با توجه به ابعاد این محصول قابل استفاده در منزل، حیاط، ویلا، تراس و ...  بوده و می توان به راحتی آن را در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار داد. این استخر بادی دارای مقاومت بدنه بالایی می باشد به طوری که با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار آسیب نشده و می توانید به راحتی آن را در فضاهای باز مورد استفاده قرار دهید. نور خورشید موجب پوسیدگی و تغییر رنگ بدنه نخواهد شد و فضایی ایده آل برای استفاده شما ایجاد می کند. این استخر بادی با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طول عمر زیاد، تا سال ها قابل استفاده بوده و نیاز شما را از خرید مجدد رفع می کند. این محصول وزن کمی داشته و به همین جهت می توان به راحتی آن را حمل و جابه جا کرد و نیازی به صرف انرژی زیاد نیست.

استخر بادی کودک اینتکس طرح تابستانه 59431 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سایت پول اینتکس به عنوان مرجع رسمی محصولات بادی اینتکس قابل خریداری می باشد.

 نوعتفریحی
ظرفیت 248 لیتر
قطر 132 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رویهوینیل
ضخامت دیواره 0.20 میلی متر
ضخامت کف 0.18 میلی متر
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سنین مورد استفاده بالای 2 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه
طراحی زیبا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...