استخر بادی کودک اینتکس طرح لیمو 58432

intex 58432

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح لیمو 58432 یکی از انواع استخر های کودک اینتکس است که دارای طراحی بسیار جذاب و زیبایی می باشد و توانسته به خوبی نظر کودکان را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این محصول ویژه به صورت سه رینگ طراحی شده است و دارای دیواره ای متشکل از سه حلقه بادی متصل به هم می باشد. این حلقه ها دارای دریچه های باد مجزا بوده و به صورت جداگانه راه اندازی می شوند.

استخر بادی اینتکس طرح لیمو

رنگ دیواره این استخر بادی به رنگ زرد است و در کف استخر تصویر فانتزی و زیبایی از لیمو وجود دارد. این محصول دارای قابلیت حمل و جابه جایی آسان نیز می باشد و در صورت نیاز می توانید آن به راحتی به همراه خود در مسافرت و گردش ها ببرید. زیرا وزن بسیار کمی دارد و در حالت بسته بندی نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند. به این ترتیب در فضاهای کوچک نیز به راحتی جای می گیرد. کیفیت این محصول نیز بسیار عالی می باشد و به راحتی می توانید آن را در فضاهای باز و یا داخل منزل مورد استفاده قرار دهید. با توجه به ابعاد این محصول برای استفاده در تراس نیز مناسب می باشد. قرار گیری در برابر نور خورشید موجب افت کیفیت این محصول نشده و دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی شود. این محصول با طول عمر بالا و کیفیت عالی برای استفاده در هر فضایی مناسب می باشد.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح لیمو 58432 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید. در صورت تمایل به خرید حضوری با شماره های ما تماس بگیرید.

 نوع گرد
 قطر 147 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 وزن 1.45 کیلوگرم
 ظرفیت 330  لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی ندارد
 سنین مورد استفاده بالای دو سال
 ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ساختار سه حلقه و زیبا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...