استخر بادی کودک اینتکس طرح پره ای گرد 56494

intex 56494

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح پره ای گرد 56494 یکی از جدیدترین انواع استخر های بادی است که توسط شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس تولید و عرضه شده و توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این استخر بادی یکی از زیباترین نمونه ها بوده و طراحی جذابی دارد. این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای دیواره ای شفاف می باشد که در داخل آن پره های رنگارنگی وجود دارد که زیبایی بی نظیری به وجود آورده است. این محصول رنگارنگ ابعادی استاندارد و مناسب دارد که به سادگی می توان در فضایی متناسب با ابعاد، مانند حیاط خانه و ویلا و یا تراس، آن را راه اندازی کرده تا کودک بتواند ساعت ها در آب بازی کرده و از بازی لذت ببرد. 

استخر بادی گرد پره ای اینتکس

بدنه این استخر بادی از بهترین نوع وینیل بوده و دارای مقاومت زیادی در برابر آسیب است. این محصول در برابر ضربه و فشار استحکام خوبی دارد و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. این استخر بادی را می توانید ساعت ها در برابر نور مستقیم خورشید قرار دهید و از داشتن این محصول لذت ببرید. استخر بادی با قرار گیری در برابر نور مستقیم خورشید، دچار آسیب نشده و رنگ بدنه آن کدر و خراب نخواهد شد. برای راه اندازی این محصول لازم است تا ابتدا محیطی عاری از سنگ و چوب های تیز را انتخاب کرده و استخر بادی را از بسته بندی خارج کنید و باز نمایید. سپس توسط یک پمپ باد محصولات بادی، می توانید در زمانی کوتاه استخر بادی را راه اندازی کرده و داخل استخر را از آب پر کنید.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح پره ای گرد 56494 پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع استخر بادیخانگی
ظرفیت 772 لیتر
قطر 229 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 6.9 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه باد
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای طرح آکواریمی زیبا
 قابل استفاده برای 2 الی 3 کودک
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...