استخر بادی کودک اینتکس مدل اردک

57121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
290,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس مدل اردک یکی دیگر از زیباترین انواع استخر بادی برای سنین یک تا سه سال بوده که توسط کارخانه اینتکس با ظاهری شیک و متفاوت و طول عمر بالا طراحی و توسط فروشگاه استخر اینتکس به شمار معرفی می شود. محصولاتی نظیر استخر بادی که برای رده سنی کودک طراحی و تولید شده نیاز به ظاهری فانتزی و کودکانه داشته تا مورد استقبال این رده سنی از مصرف کنندگان واقع شود. کارخانه اینتکس نیز برای تولید این استخر بادی به سراغ رنگ زرد و همچنین ظاهری با ساختار بیضی شکل و کاملا مشابه با اردک رفته است. در بخش بالایی این استخر بادی یک صورت اردک همانند عروسک بادی سرخود نصب شده و در بخش انتهایی محصول نیز دو عدد پا برای اردک قرار  دارد.

استخر بادی کودک اینتکس مدل اردکدر میانه این محصول نیز یک سایبان مورب و متحرک نصب شده که می توانید جهت آن را تغییر داده تا در زمان راه اندازی محصول در فضای باز آفتاب به بدنه کودک برخورد نداشته باشد. کف این استخر بادی نیز از نوع دولایه و بادشو تولید شده که علاوه بر ایجاد یک محیط نرم و ایمن برای بازی کودک طول عمر محصول را نیز افزایش چشمگیری می دهد. جنس بدنه استخر بادی کودک اینتکس مدل اردک نیز از باکیفیت ترین نوع پی وی سی وینیل بوده که سازگار با دماهای مختلف آب و همچنین شرایط جوی گوناگون بوده ، به همین دلیل می توانید از طول عمر این استخر بادی آسوده خاطر باشید. برای خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل اردک می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

استخر بادی کودک اینتکس مدل اردک

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 45 لیتر
طول 117 سانتی متر
عرض 112 سانتی متر
ارتفاع 69 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
دارای سایه بان بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
دارای کف باد شو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...