استخر بادی کودک اینتکس مدل ایستگاه بستنی

48672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس مدل ایستگاه بستنی یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی برای رده سنی کودک بوده که جهت استفاده در داخل منزل و یا فضای باز توسط کارخانه اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. در پروسه طراحی و تولید این استخر بادی در بخش جنس بدنه از مرغوب ترین نوع وینیل استفاده شده که سازگار با تمامی تغییرات شرایط آب و هوایی و همچنین راه اندازی و جمع اوری مدوام بوده تا دچار افت کیفیت نشده و طول عمر بالای خود را حفظ کند. این استخر بادی از طراحی ظاهری کاملا منحصر به فرد برخوردار بوده به طوری که شما شاهد یک ایستگاه بستنی زیبا با رنگبندی شاد بوده که به همراه عروسک های بادی مجزا تعبیه شده بر روی آن فرزند شما می تواند ساعت ها به بازی بپردازد. 

استخر بادی کودک اینتکس مدل ایستگاه بستنی

این نوع طراحی ظاهری در استخر بادی کودک اینتکس مدل ایستگاه بستنی امکانی ایجاد کرده تا از این محصول به عنوان خانه بازی بادی کودک نیز استفاده کرده تا فرزند شما لذت ببرد. این استخر بادی دارای سایبان بادی سرخود نیز بوده تا در صورت استفاده از محصول از فضای باز نور خورشید به صورت مستقیم به پوست کودک اصابت نداشته باشد. با توجه به راه اندازی و جمع اوری ساده این محصول ، کیفیت بالای جنس بدنه ، مرغوبیت جنس بدنه محصول و همچنین وزن کم محصول شما می توانید استخر بادی کودک اینتکس مدل ایستگاه بستنی را در زمان سفر نیز به راحتی به همراه ببرید. با توجه به تمامی موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل ایستگاه بستنیو یا سایر تولیدات برند اینتکس برای رده سنی کودک را دارید تنها کافی بوده به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت فروشگاه استخر اینتکس استفاده نمایید.

نوعخانگی
ظرفيت 60 لیتر
طول 127 سانتی متر
عرض  102 سانتی متر
ارتفاع 99 سانتی متر
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناری وینیل
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ  -
نوع پمپ -
ساک حمل -
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 7.4 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
 مناسب کودکان
اقلام همراه برچسب تعميرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...