استخر بادی کودک اینتکس مدل هواپیما

58425

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس مدل هواپیما یک محصول زیبا و منحصر به فرد از شرکت اینتکس بوده که به منظور استفاده رده سنی کودک طراحی و به بازار عرضه شده است. وزن بدنه این استخر بادی تنها 1.5 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. از سوی دیگر این محصول به راحتی حمل و در زمانی کوتاه راه اندازی شده تا شما بتوانید در زمان سفر برای تفریح فرزند خود نیز این استخر بادی را به همراه ببرید. این استخر بادی ابعاد نسبتا کوچکی داشته که قابل استفاده در فضای داخلی آپارتمان و یا حیاط بوده و همچنین جایگزین مناسبی برای وان حمام بادی کودک و استخر توپ بادی کودک به حساب می اید.

 ساختار اصلی بدنه این استخر بادی از سه لایه تشکیل شده که هریک از این لایه ها دارای یک دریچه باد اختصاصی جهت راه اندازی و یا تخلیه باد بوده تا از این طریق طول عمر محصول افزایش یابد. البته برای راه اندازی این محصول و سایر محصولات بادی اینتکس نیاز به تهیه یک عدد پمپ باد اینتکس نیز وجود دارد. طراحی ظاهری این استخر بادی متناسب با علایق و برگرفته از انیمیشن محبوب هواپیما بوده و کف آن نیز ساده و آبی رنگ در نظر گرفته شده است. محصول به دلیل جنس بدنه خود که از نوع پی وی سی بوده برای استفاده در فضای باز ایده آل به شمار می رود. برای خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل هواپیما تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت نمایید.استخر بادی کودک اینتکس مدل هواپیما

 نوع گرد
 قطر 168 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 ظرفیت 250 لیتر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادیندارد
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ------------
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 مناسب کودکان زیر 5 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...