استخر بادی کودک اینتکس مدل 57412

57412

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
510,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57412 یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع استخر بادی گرد با کف بادی بوده که توسط کارخانه اینتکس با طول عمر بالا و قیمتی مقرون به صرفه طراحی و روانه بازار شده است. ساختار بدنه این استخر بادی کاملا گرد بوده که دیواره آن از سه لایه تشکیل می شود. ار یک از این لایه ها در کنار کف محصول مجهز به دریچه باد مجزا جهت راه اندازی بوده تا از این طریق و با استفاده از پمپ باد مخصوص اینتکس بتوانید استخر بادی را در زمانی کوتاه جهت استفاده آماده کنید. وزن بدنه این استخر بادی بسایر کم بوده و در زمانی کوتاه راه اندازی می شود. پس استخر بادی کودک اینتکس مدل 57412 یک گزینه ایده آل برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود.

خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل 57412

در کنار سهولت در حمل و راه اندازی این محصول لازم به یاداوری بوده که بدنه اصلی استخر بادی کودک اینتکس مدل 57412 از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل طراحی و تولید شده تا این استخر بادی سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف شده و بدون نگرانی از طول عمر بالای محصول بتوانید آن را در نظر بگیرید. اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل 57412 را دارید می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت در زمانی کوتاه دریافت نمایید.

قیمت استخر بادی کودک بورسی اینتکس

 نوع گرد
 قطر 114 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 1 کیلوگرم
 ظرفیت 136 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی دارد
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپندارد
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...