استخر بادی کودک با بدنه شفاف 51048

bestway 51048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
770,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با بدنه شفاف 51048 ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که طراحی بی نظیری دارد و می تواند در نظر افراد جذابیت زیادی داشته باشد. این محصول با توجه به روحیات کودکان ساخته شده است که تشکیل بدنه ای شفاف را داده است که طرح های دریایی بر روی آن قرار گرفته است. به همین خاطر است که می تواند بهترین و منحصر به فرد ترین موقعیت را فراهم کند تا در نتیجه بتوان با خیالی آسوده از وجود محصول استفاده کرد و محصول را برای علاقه مندان مورد بهره برداری قرار داد. استر بادی جزو محبوب ترین وسایل بادی است که برای کودکان ساخته شده است و توانسته در نظر آن ها بهترین گزینه باشد. این محصول می تواند تفریحات مهیج آبی را برای کودکان ایجاد کند تا در نهایت بتوانند در مکان های مختلف از وجود آن لذت ببرند و ساعات خوشی را سپری کنند. استخر بادی کودک بدنه ای با دیواره های لایه ای دارد که با لایه های بادی و توخالی ساخته شده است.

استخر بادی کودک با بدنه شفاف مدل 51048 این بدنه می تواند با دیواره های این چنینی استحکام زیادی را ایجاد سازد تا در د اخل آن امنیت و آرامش وجود داشته باشد و بتوانند از حضور در آن لذت ببرند. والدینی که به دنبال ایمن ترین استخر بادی برای فرزند خود می باشند می توانند استخر بادی مد نظر را با ظاهری زیبا و خاص مورد پسند قرار دهند و خرید ان را انجام دهند. از این رو تمامی مزیت های لازم را دارد و می تواند متناسب با سلیقه کودکان بهترین ساختار را ایجاد سازد. دوام و طول عمر محصول نیز زیاد است که با وجود ساخته شدن از بهترین مواد اولیه می باشد و می تواند آب را در داخل خود حفظ کند و سبب نشت و درز به بیرون از بدنه نشود. با توجه به موارد گفته شده کسانی که تمایل به خرید استخر بادی کودک با بدنه شفاف 51048 دارند می توانند محصول را از فروشگاه اینتکس سفارش دهند.

نوع تفریحی
ظرفیت 400 لیتر
قطر 170 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
جنس رویه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل ضخیم
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
سنین مورد استفاده بالای 6 سال
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
 پرتابل
 وزن کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...