استخر بادی کودک با توپ و حلقه 51124

bestway 51124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
530,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی دیگر از بهترین نمونه های استخر بادی کودک که به تازگی وارد بازار شده است، استخر بادی کودک با توپ و حلقه 51124 است که با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر توسط سایت پول اینتکس در دسترس شما قراردارد. این استخر بادی طراحی کامل و بسیار جذابی داشته که برای تمامی کودکان اعم از دختر و پسر مناسب می باشد. این محصول دیواره ای متشکل از دو حلقه بادی دارد که به هم متصل شده اند. بر روی دیواره این محصول تصاویر جذاب و فانتزی از موجودات دریایی وجود دارد که بی شک همه کودکان از دیدن آن شگفت زده می شوند. ارتفاع این دیواره کم بوده و به همین دلیل با خاطر آسوده می توان کودک را در داخل آن گذاشت تا به راحتی به بازی بپردازد. کفی این استخر بادی نیز بسیار نرم و راحت است و در زمان بازی برای پاهای کودکان ایجاد مشکل نخواهد کرد. این استخر بادی را می توانید به راحتی در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید زیرا حمل و جابه جایی آن بسیار ساده می باشد.

استخر بادی کودک با توپ و حلقه بست وی

این محصول وزن کمی داشته و دارای ابعاد بسته بندی کوچکی است. برای راه اندازی آن نیز نیازمند یک پمپ باد هستید و در زمانی کوتاه می توانید این محصول را راه اندازی نمایید. برای استفاده از این محصول در فضاهای باز لازم است تا ابتدا محیطی که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد را انتخاب کرده و سپس محصول را از بسته بندی خارج نمایید. این محصول دارای طول عمر بالایی بوده که تا سال ها نیاز شما را از بابت خرید استخر بادی جدید برطرف می کند. هم چنین یک توپ بادی زیبا و یک حلقه شنا بادی نیز به همراه این استخر بادی موجود است که هیجان بیش تری به بازی های کودکان خواهد بخشید. استخر بادی کودک با توپ و حلقه 51124 با ارزان ترین قیمت از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است. با مراجعه به سایت پول اینتکس این محصول را سفارش دهید و یا با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

نوعخانگی
ظرفيت 137 ليتر
قطر 112 سانتی متر
ارتفاع 20 سانتی متر
وزن 900 گرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ -----
نوع پمپ ----
ساک حمل -----
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای کف ساده رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...