استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال اینتکس

intex 57183

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال اینتکس یکی دیگر از کاربردی ترین انواع استخر بادی برای رده سنی بالاتر از 3 سال بوده که با طول عمر بالا و قیمتی مقرون به صرفه توسط فروشگاه اینتکس به شما معرفی می شود. ابعاد بدنه این استخر بادی کودک نسبتا بزرگ بوده و برای راه اندازی نیاز به فضای بالایی دارد به همین دلیل اکثر مصرف کنندگان این محصول را در فضای باز برای تفریحات فرزند خود راه اندازی می کنند. با توجه به این نکته بوده که بدنه اصلی این استخر بادی از مرغوب ترین نوع وینیل طراحی و تولید شده و بخش کف آن از نوع وینیل دولایه بوده تا قرار داشتن استخر بادی در معرض تابش مستقیم نور خورشید ، دماهای مختلف آب و مواردی از این دست تاثیری بر کیفیت و طول عمر بالای آن نداشته باشد.

خرید استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال اینتکس

این استخر بادی بدنه ای بزرگ داشته تا کودلکن به طور همزمان بتوانند از آن استفاده کرده و لذت ببرند. از سوی دیگر در بخش بالایی این محصول یک عدد سبد بسکتبال سایز بزرگ و سرخود تعبیه شده تا کودک با استفاده از ت.پی که در داخل بسته بندی محصول بوده بتواند از این بخش نیز استفاده کند. بدنه اصلی و دیواره استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال اینتکس از سه لایه تشکیل شده که هریک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی برای استفاده آماده خواهند شد. با در نظر گرفتن کیفیت بدنه ، وزن کم استخر بادی و همچنین سهولت راه اندازی و جمع اوری محصول بوده که این استخر بادی را می توانید در زمان سفر نیز به همراه ببرید. برای خرید استخر بادی کودک با حلقه بسکتبال اینتکس می توانید به صورت اینترنتی و حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگي
ظرفيت 790 لیتر
طول 257 سانتی متر
عرض 188 سانتی متر
ارتفاع 135 سانتی متر
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناری وینیل
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ  -
نوع پمپ -
ساک حمل -
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 5 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
 مناسب کودکان بالاتر از 3 سال
 دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراه برچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...