استخر بادی کودک بست وی مدل بستنی

bestway 51144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی مدل بستنی یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر بادی برای رده سنی بالاتر از دو سال بوده که با ساختاری استاندارد و بدنه ای باکیفیت و مقاوم و قیمتی مناسب روانه بازار شده است. بدنه اصلی این استخر بادی ساختاری دولایه داشته که هریک از این لایه ها با استفاده از یک دریچه باد کاملا اختصاصی راه اندازی و یا تخلیه می شود. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا استحکام دیواره اصلی استخر بادی یاد شده افزایش یافته و تردد کودک به بخش داخلی محصول به سادگی انجام گردد. البته ارتفاع بدنه این استخر بادی به میزانی بوده که شما می توانید این محصول را جایگزین استخر توپ بادی نیز مورد استفاده قرار دهید. 

خرید استخر بادی کودک بست وی مدل بستنی

طراحی ظاهری این استخر بادی کودک گرد کاملا برگرفته از یک بستنی زیبا بوده که رنگبندی شادی داشته و مورد توجه کودکان واقع می شود. بدنه اصلی محصول نیز از نوع پی وی سی وینیل طراحی و تولید شده که سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی بوده و امکانی ایجاد کرده تا بتوانید استخر بادی خود را در فضاهای باز و سرپوشیده راه اندازی کرده و فرزند شما لذت ببرد. وزن بدنه این استخر بادی نیز تنها 2 کیلوگرم بوده و در هنگام جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده ، با توجه به این مورد شما می توانید استخر بادی را در زمان سفر نیز به همراه ببرید. اگر قصد خرید استخر بادی کودک بست وی مدل بستنی را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوعخانگي
ظرفيت 390 ليتر
قطر 160 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
وزن 2 کیلوگرم
جنس رويه pvc
جنس بخش کناري pvc طرح دار
جنس کف pvc دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای کف طرح دار رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...