استخر بادی کودک توپ و حلقه مدل آناناس

intex 59469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک توپ و حلقه مدل آناناس یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی اینتکس برای رده سنی کودک بوده که با ساختاری زیبا و بدنه مقاوم و قیمت مناسب توسط فروشگاه پول اینتکس به شما معرفی می شود. این استخر بادی کودک به دلیل ابعاد مناسبی که داشته برای استفاده در داخل آپارتمان ایده آل به حساب آمده و شما می توانید این محصول را به عنوان استخر توپ بادی فرزند خود استفاده کنید. این استخر بادی در داخل بسته بندی خود یک عدد توپ بادی با سایز متوسط و همچنین یک عدد حلقه شنا بادی داشته تا کودک بتواند یک بازی مهیج را در روز های گرم تابستان تجربه نماید.

خرید استخر بادی کودک توپ و حلقه مدل آناناس

توجه به کیفیت بدنه از پارامتر های اصلی در زمان انتخاب و خرید استخر بادی به شمار رفته ، به همین دلیل شرکت اینتکس برای تولید استخر بادی کودک توپ و حلقه مدل آناناس در بخش جنس بدنه به سراغ مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح دار رفته که سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف بوده و طول عمر بالایی داشته ، همچنین راه اندازی و جمع اوری متعدد موجب افت کیفیت در بدنه این استخر بادی نخواهد شد. با توجه به این نکته بوده که می توان گفت محصول یاد شده را می توانید در زمان سفر و برای فضای باز نیز به همراه ببرید. بدنه اصلی این استخر بادی شفاف بوده که بر روی آن می توانید آناناس های مختلفی را مشاهده کرده که متناسب با روحیات کودکانه از رنگبندی شادی برخوردار هستند. با در نظر گرفتن موارد یاد شده برای خرید استخر بادی کودک توپ و حلقه مدل آناناس می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 189 لیتر
قطر 132 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
وزن استخر 1 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای توپ و حلقه بادی
 دارای ساختار سه لایه
قابلیت استفاده در مکان های باز
اقلام همراهتوپ بادی، حلقه شنا، استخر بادی

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...