استخر بادی کودک رنگی بست وی

52125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
780,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک رنگی بست وی یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر بادی تولید شده توسط کارخانه بست وی بوده که با در نظر گرفتن طول عمر بالا و قیمت مناسب در کنار طراحی بدنه منحصر به فردی که داشته توانسته در یک زمان کوتاه به فروش قابل قبولی دست یابد. این استخر بادی کودک بدنه ای مربع شکل داشته که عمق مخزن اصلی استخر آن نسبتا کم بوده تا موجب شود میزان مصرف آب شما به میزان قابل قبولی کاهش یافته تا کودک به راحتی به تفریحات آبی بپردازد.استخر بادی کودک رنگی بست وی

 وزن بدنه این استخر بادی کودک بسیار کم بوده که در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده و از سوی دیگر در کوتاه ترین زمان ممکنن و به سادگی برای استفاده آماده می شود. با در نظر گرفتن این نکته می توان گفت که استفاده از این استخر بادی کودک در فضای باز و هنگام سفر مشکلی ایجاد نخواهد کرد. ساختار این استخر بادی کودک مربع شکل با وجود اسباب بازی های سرخودی که داشته موجب شده تا کودک ساعت ها به بازی پرداخته و لذت ببرد. مهم ترین پارامتر در زمان انتخاب و خرید استخر بادی مربوط به بخش جنس بدنه آن بوده که در این محصول از مرغوب ترین نوع پلاستیک پی وی سی با رویه طرح چرم تولید شده که باعث می شود استفاده از این محصول با دماهای مختلف آب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید مشکلی ایجاد نکند. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی کودک را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه استخر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
ظرفيت 151 ليتر
طول 153 سانتی متر
عرض 153 سانتی متر
ارتفاع 89 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لايه
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی : 2.5 کيلوگرم
 دارای اشکال بازی سرخود
 دارای چند توپ بادی رنگی
 مناسب سنين کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...