استخر بادی کودک سایبان دار طرح رنگین کمان 57420

intex 57420

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار طرح رنگین کمان 57420 بهترین گزینه برای تفریحات تابستانی کودکان می باشد که می تواند در موقعیت های مختلف بهره برداری شود و در نهایت قادر به استفاده در طول عمر بالا بوده است. استخر بادی برای رده سنی کودک ساخته شده است و با توجه به حساس بودن پوست آن ها در فضای باز دارای سایبان بادی نیز می باشد. این سایبان بادی بدنه ای با کیفیت و سازگار دارد که ضخامت زیاد داشته و در نتیجه می تواند مورد بهره برداری آسان قرار گیرد. از این رو داشتن سایبان در زمان استفاده در فضای باز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که سبب شده است استخر بادی جزو پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات برای کودکان شود. استخر بادی کودک سایبان دار از سایبانی رنگارنگ برخوردار می باشد که توجه کودکان را به خود جلب کرده و توانسته جزو جذاب ترین استخر های بادی باشد.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح رنگین کمان اینتکس مدل 57420 به دلیل داشتن بدنه سبک و قابلیت حمل آسان استخر بادی توانسته جزو محصولات مسافرتی باشد تا در مسافرت و گردش مورد استفاده افراد قرار گیرد و در نهایت می تواند لحظات خوشی را در مسافرت نیز ایجاد کند تا کودکان نیز در کنار والدین خود به تفریحات تابستانی بپردازند. از جمله سازگاری هایی که در بدنه محصول بادی مد نظر ایجاد شده است می توان به ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد که دارای امکان استفاده کودکان می باشد و با پوست آن ها سازگاری دارد. علاوه بر این موارد از آن جایی که استخر بادی با رنگبندی جذاب و زیبا ساخته شده است توانسته بدون پس دادن رنگ و رنگ پریدگی برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد و در نهایت زیبایی ظاهری خود را نیز حفظ کند. به همین خاطر است که طرفداران زیادی دارد و جزو پر فروش ترین محصولات می باشد. جهت خرید استخر بادی کودک سایبان دار طرح رنگین کمان 57420 به فروشگاه پول اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 45 لیتر
طول 155 سانتی متر
عرض 104 سانتی متر
برند اینتکس
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC دولایه بادشو
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی : 3 کیلوگرم
 دارای سایبان سرخود
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...