استخر بادی کودک سایبان دار طرح پنگوئن 57418

intex 57418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار طرح پنگوئن 57418 از سری محصولات با کیفیت و ارزان قیمتی است که برای رده سنی کودک طراحی و تولید شده است و سبب شده است افراد بتوانند فرزندان خود را در زمان تفریحات تابستانی سرگرم سازند. این محصول استاندارد و ایمن است و از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است تا بتوان با خیالی آسوده کودکان در داخل آن قرار داد و به بهره برداری از آن اقدام نمود. این محصول ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که با استفاده افراد سازگاری پیدا کرده است و در نتیجه می تواند در محیط های مختلف و فضای باز مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این موارد محصول قادر به استفاده به عنوان استخر توپ نیز می باشد که سبب ایجاد تفریحات در سایر فصول سال شده است. در هر صورت داشتن استخر بادی برای تمامی کودکان لازم می باشد و سبب مهیج شدن تفریحات آن ها می شود. چرا که تفریحات آبی مورد علاقه تمامی رده های سنی است که کودکان نیز شامل آن می شوند و تمایل دارند ساعات زیادی را در محیط های آبی به تفریح بپردازند. 

استخر بادی کودک سایبان دار طرح پنگوئن کف بادیدر هر صورت استخر بادی مد نظر مزیت های زیادی را به دنبال دارد که سبب شده است طرفداران زیادی داشته و جزو پر فروش ترین محصولات بادی به حساب بیاید. طراحی محصول مانند پنگوئن بوده است برای کودکان جذابیت دارد و می تواند برای آن ها ساعات خوشی را ایجاد سازد. کسانی که به دنبال محیطی استاندارد جهت تفریحات آبی فرزند خود می باشند می توانند این استخر بادی را به همراه داشتن سایبان بادی مورد استفاده و بهره برداری قرار دهند و بهترین موقعیت را به دست آورند تا در طی سال های زیاد در مسافرت و گردش از آن استفاده نمایند. خرید و سفارش استخر بادی کودک سایبان دار طرح پنگوئن 57418 از فروشگاه پول اینتکس انجام می شود تا محصولی با کیفیت اصل و با قیمت مناسب خریداری شود.

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 45 لیتر
طول 102 سانتی متر
عرض 83 سانتی متر
برند اینتکس
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC 
جنس کف PVC دولایه بادی
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی : 3 کیلوگرم
 دارای سایبان سرخود
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...