استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس مدل اژدها

intex 57135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس مدل اژدها یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی و پارک آبی برای رده سنی بالاتر از 2 سال بوده که توسط کارخانه اینتکس با طول عمر بالا و قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. این محصول در واقع در گروه پارک آبی برای تفریح و بازی های گروهی کودکانه قرار داشته ، چرا که با توجه به ارتفاع 112 سانتی متری کلی بدنه محصول مخزن آن ظرفیت تنها 40 لیتر آب را دارد. این محصول در کنار سرسره بادی بزرگی که داشته مجهز به آبپاش بادی سرخود در بخش بالای سرسره و همچنین عروسک بادی های سرخود و مجزا بوده تا فرزند شما به بازی های مهیج گروهی پرداخته و لذت ببرد.

خرید استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس مدل اژدها

ابعاد بدنه استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس مدل اژدها به صورتی بوده که غالبا مصرف کنندگان می توانند محصول را در حیاط و باغ و ویلا راه اندازی کرده به همین دلیل جنس بدنه محصول از جمله پارامتر های اساسی در زمان انتخاب و خرید آن به شمار می رود. با در نظر گرفتن این نکته بوده که شرکت اینتکس برای بدنه اصلی این پارک آبی از باکیفیت ترین نوع پی وی سی استفاده کرده که در بخش کف آن پی وی سی دولایه قرار داده شده است. از آنجا که این استخر بادی برای رده سنی کودک طراحی و تولید شده نیاز به ساختار ظاهری فانتزی و رنگی داشته که متناسب با روحیات این گروه سنی در نظر گرفته شود. به همین دلیل بوده که بر روی بدنه محصول و همچنین عروسک بادی مجزا آن از رنگبندی شاد با مدل های اژدها تولید شده است. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس مدل اژدها را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعبیضی
ظرقیت آب40 لیتر
طول330 سانتی متر
عرض229 سانتی متر
ارتفاع112 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهساده
کف بادشو-
پمپ-
 نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل با طرح اژدها
دارای سرسره سرخود
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
وزن: 9 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...