استخر بادی کودک سرسره دار مدل اسب آبی

57150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,320,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار مدل اسب آبی یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع استخر بادی برای استفاده رده سنی کودک بوده که دوام و طول عمر بالای آن در کنار قیمت مناسب و کارایی بالایی که داشته موجب شده تا در زمان کوتاهی به فروش قابل قبولی در مقایسه با نمونه های مشابه دست یابد این استخر بادی کودک که تحت برند مشهور اینتکس طراحی و تولید شده طراحی ظاهری فانتزی و زیبا داشته که موجب می شود کودکان برای استفاده از آن تمایل بالاتری از خود نشان بدهند. وزن بدنه این استخر بادی بسیار کم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. از سوی دیگر این استخر بادی کودک در زمانی کوتاه راه اندازی و یا جمع اوری شده و سهولت بالایی در این پروسه به چشم می خورد. در نظر داشته باشید بدنه اصلی این استخر بادی از مرغوب ترین نوع پلاستیک پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید شده که موجب می شود شما بتوانید این محصول را برای تفریحات آبی فرزند خود در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده راه اندازی کرده تا نهایت لذت را ببرند. توجه کنید که دماهای مختلف آب ، تعدد دفعات راه اندازی و جمع اوری و همچنین قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید موجب بروز آسیب در بدنه این محصول نمی شود.استخر بادی کودک سرسره دار مدل اسب آبی

ساختار اصلی بدنه این استخر بادی کودک مستطیل شکل بوده که رنگ آبی برای بدنه اصلی آن انتخاب شده تا ارامش را به کودک در زمان بازی منتقل سازد. در میانه این استخر بادی یک حلقه بادی به صورت دروازه طراحی شده که در واقع آبپاش بادی سرخود استخر بادی به شمار رفته و با اتصال به یک شلنگ آب برای استفاده آماده خواهد شد. در ابتدای این محصول نیز یک عدد سرسره بادی سرخود تعبیه شده که برای ورود و خروج به مخزن اصلی از آن استفاده می شود. برای خرید استخر بادی کودک می توانید به فروشگاه استخر اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک سرسره دار مدل اسب آبی

 نوع خانگی
 طول 221 سانتی متر
 عرض 188 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 ظرفیت آب 227 لیتر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC سه لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان بالای 3 سال
 دارای سرسره بادی
 دارای آبپاش
 اقلام بسته بندی-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...