استخر بادی کودک سرسره دار مدل دزدان دریایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
970,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار مدل دزدان دریایی یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع استخر بادی بوده که کارخانه اینتکس برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال طراحی و با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند. این استخر بادی کودک از امکانات جانبی گسترده ای برخوردار بوده به طوری که می توان آن را یک پارک آبی کوچک و اختصاصی جهت استفاده فرزند خود در نظر گرفت. ساختار اصلی این استخر بادی کودک مستطیل شکل بوده که در بخش ابتدایی آن یک عدد سرسره بادی سرخود برای ورود ساده کودک به مخزن اصلی محصول تعبیه شده است. در بخش روبروی این سرسره بادی بر روی لبه اصلی محصول یک عدد توپ جنگی بادی تعبیه شده که در واقع آبپاش بادی سرخود این استخر بادی به شمار رفته و به سادگی و در اثر اتصال به یک شلنگ آب برای استفاده آماده خواهد شد.استخر بادی کودک سرسره دار مدل دزدان دریایی

مهم ترین بخش برای خرید محصولات بادی به خصوص استخر بادی توجه به کیفیت و جنس بدنه آن بوده تا از طول عمر محصول آسوده خاطر باشید. شرکت اینتکس با رعایت این موضوع بوده که این استخر بادی و سایر نمونه های مشابه از تولیدات خود را با مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی و تولید کرده تا شما بتوانید  بدون نگرانی محصول مورد نظر خود را در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده راه اندازی کرده و فرزندتان بتواند تفریحات مهیجی را تجربه نماید. در کنار جنس بدنه باکیفیت این استخر بادی می توان به سهولت در نصب و راه اندازی یا حتی جمع اوری آن اشاره کرده که در کنار وزن بدنه کمی که داشته موجب می شود به یک گزینه عالی جهت استفاده در زمان سفر تبدیل گردد. با در نظر گرفتن این موارد بوده که بیان می کنیم اگر شما قصد خرید استخر بادی برای فرزند خود دارید تنها کافی بوده به فروشگاه استخر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگی
ظرفیت 374 لیتر
طول 295 سانتی متر
عرض 191 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
جنس رویه وینیل
ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
جنس کف وینیل
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای آبپاش با طرح توپ
 رنگ بندی جذاب و زیبا
 مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...