استخر بادی کودک سرسره دار مدل رنگین کمان

intex 56137

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار مدل رنگین کمان تشکیل شده از دو استخر بزرگ و کوچک که به وسیله سرسره بادی به هم متصل شده اند. این محصول زیبایی و جذابیت زیادی دارد و برای رده سنی کودک بهترین موقعیت را ایجاد می کند. زمانی که این محصول خریداری می شود می توان آن را در فضای باز مورد استفاده قرار داد و به راه اندازی آن اقدام نمود. این بدنه ترکیبی از رنگبندی شاد و مهیج است که در روحیه افراد اثر می گذارد و می تواند جذابیت زیادی را به نمایش بگذارد. بخش های تشکیل دهنده محصول مانند یک پارک بادی توانسته اند محیطی جهت شادی و تفریح کودکان رقم بزنند و از این رو بدون نیاز به وسایل دیگر سرگرم و خشنود باشند. سرسره بادی محلی برای تخلیه انرژی کودکان است و می تواند تفریحات مورد علاقه آن ها را در محیطی استاندارد و ایمن فراهم سازد. در نتیجه محصول محبوبیت زیادی دارد و برای استفاده گروهی افراد در نظر گرفته می شود.

استخر بادی کودک سرسره دار مدل رنگین کمان جدید اینتکس استخر بادی مد نظر برند و اصل است و از ترکیبی از بهترین مواد اولیه ساخته شده است تا بدون پس دادن رنگ و بدون ایجاد آسیب و حساسیت برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه محیطی بزرگ برای تفریحات آبی ایجاد می کند تا افراد بتوانند از آن بهره مند باشند و از داشتن آن لذت ببرند. استخر بادی کودک دارای ضخامت زیاد نیز می باشد تا در برابر بازی های مهیج کودکان و جنب و جوش آن ها دچار خرابی و آسیب نشود و بتوان از آن بهره برد. این محصول دارای اسباب بازی های بادی به صورت سرخود و مجزا می باشد که لحظات خوشی را برای کودکان رقم می زند و می تواند امکان بازی با دوستان آن ها را ایجاد سازد. کسانی که تمایل به خرید استخر بادی کودک سرسره دار مدل رنگین کمان دارند به وسیله ورود به سایت فروشگاه پول اینتکس قادر به ثبت سفارش خود خواهند بود.

نوعخانگی
ظرفیت آب استخر بزرگ 206 لیتر
ظرفیت آب استخر کوچک
 175 لیتر
طول 295 سانتی متر
عرض 191 سانتی متر
ارتفاع 109 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی
جنس کف PVC دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای سایه بان طرح رنگین کمان
 مناسب سنین زیر 8 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...